خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!

پست ثابت:

این پست آزاده...

هرکی هرچی دل تنگش میخواد بگه...

 

جک...درد دل...شعر...بدو بیراه...چرت و پرت...کل کل...

تو هرچی دوس داری بگو فقط آب هویج نباش!!!

قابل توجه بعضی پسرا:باکسی دوست نمیشم.پس الکی شماره نذار!

اینا نوشته های خودمه پس : کپی نکنید.

نظر نذاشتین خشم پرنسسیم میگیرتتون:بعدش

همتونو دوس دارم...

 

کلا خوش اومدین

 



نظرات شما عزیزان:

عسل میردار
ساعت15:30---24 آذر 1392
زیبااااااااااااااااااااااااااا ااست

saeed
ساعت1:15---23 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنی

saeed
ساعت1:14---23 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنی

avaa
ساعت18:56---27 تير 1392
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


پدرام
ساعت7:30---1 تير 1392
سلام
لذت بردم از بلاگت ، پرنسس جوني ي ي ي
مياي مدير يكي از بخشهاي انجمن من بشي؟
هر كدوم كه دوس داري
http://blitz.r98.ir/forum
راستي تبادل لينك هم هستي؟
اسم كاربري من modir هستش ، وقتي وارد انجمن شدي از پنل كاربريت برام خصوصي پيام بده
منتظرم بوس باي


shery
ساعت16:46---29 خرداد 1392
هیچ كلكی در كارنیست! این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته به شرطی كه تقلب نكنید!
طالع بینی چینی! ..
فقط به دستور العمل عمل نماید و تقلب نكنید، در غیر این صورت نتیجه درست از آب در نخواهد آمد و بعد آرزو خواهید كرد كه ای كاش تقلب نمی كردید!
این حدوداً 3 دقیقه زمان خواهد برد تا شما را دیوانه كند!!
كسی كه این پیام را ارسال كرده گفت كه آرزویش ظرف 10 دقیقه به حقیقت پیوست!!!
این بازی نتیجه خنده دار و در عین حال شگفت انگیزی خواهد داشت!
پیام را یكجا تا پایا ن نخوانید بلكه مرحله به مرحله پیش بروید و عین دستورالعمل انجام دهید!
1- اول از هر چیز اعداد 1 تا 11 را به صورت ستونی یا ردیفی (زیر هم) بر روی كاغذ بنویسید.
2- سپس در جلوی ردیف (ستون) 1 و 2 هر عددی را كه مایلید بنویسید.
3- حال در جلوی ردیف 3 و ردیف 7 نام شخصی را از جنس مخالف بنویسید.
4- نام اشخاصی را كه می شناسید (چه دوست یا اعضای خانواده یا
فامیل) در جلوی ردیفهای 4، 5 و 6 بنویسید.
5- در ردیفهای 8، 9، 10 و 11نام چهار ترانه (آهنگ) را بنویسید (در
جلوی هر ردیف نام یك ترانه)
6- اكنون نهایتا میتوانید یك آرزو كنید!!
و حالا كلید رمز گشایی این بازی:
1- عددی را كه در ردیف 2 نوشته اید مشخص كننده تعداد اشخاصی است كه شما باید در باره این بازی به آنها بگویید!
2- شخصی كه نامش در ردیف 3 قید شده كسی است كه شما عاشقش هستید!!!
3- شخصی كه نامش در ردیف 7 قید شده كسی است كه شما دوستش دارید ولی با هم نمی سازید (یا به تعبیر دیگر عاقبت خوشی نخواهد داشت!)!!!
4-شخص شماره 4 کسی است كه شما بیش از همه به او اهمیت میدهید!
5-شخص شماره 5 کسی است كه شما را بسیار خوب می شناسد.
6-شخصی كه نامش در ردیف 6 قید شده، ستاره بخت (ستاره خوش شانسی) شماست!
7-آهنگ قید شده در ردیف 8 با شخص شماره 3 تطبیق می كند (مرتبط است)!!!
8- آهنگ شماره 9 آهنگی برای شخص شماره 7 است!
9-گ آهنگ شماره 10 آهنگی است كه بیش از همه افكار شما را بازگو می كند!
10- و بالاخره شماره 11 آهنگی است كه می گوید شما در باره زندگی چه احساسی دارید!!!!
واقعا شگفت آور است! نه؟! ولی بنظر می آید كه درست باشه!
این پیام را برای 10 نفر در خلال همان ساعتی كه آنرا میخوانید ارسال كنید.
اگر این كار را انجام دهید، آرزویتان برآورده خواهد شد...


عنایت
ساعت14:03---17 خرداد 1392
آدمی نیستم که خوشم بیاد جایی رو با یادگاری نوشتن خراب و کثیف کنم و به نظرم این کار نشون دهنده سطح پایین فرهنگ آدماست.. اما توی برجک همه چی فرق داره.. برجکی که توش برای اولین بار رفتم پست بدم، درست مثل یک وبلاگ قشنگ پر از یادگاری و خاطره بود. اون بالا از روی نوشته ها میشه بوی خاطره ها و حس وحال نویسنده رو احساس کرد.. گزیده ای از برجک نویسیها:
- گفتم بیخیال خدمت دوسال است . ندانستم که عمر یک جوان است.
- چرا غم میخوری از بهر مردن؟؟؟ . مگر آنها که غم خوردند نمردند؟؟؟
- به سلامتی اون درخت پشت سرت که کمر خم کرد اما تسلیم نشد. بچه ها از خدمت فرار نکنید.. (کنار برجک، روبروی همین نوشته درخت بیدی بود که به قول نویسنده به وضع زیبایی نماد از تسلم نشدن بود)
- مینویسم یادگاری تا بماند روزگاری..
- غم یار و صفای شهرم..
- دلداده توام ای یار . آیا تو هم به من فکر میکنی؟؟؟
- خدمت میکنم، به سرزمین کوروش بزرگ..
- چون میگذرد غمی نیست..
- هیچ خلافی ارزش اشکهای مادر را ندارد.
- آنکس که مرا روح و روان بود پدر بود . آنکس که مرا فخر زمان بود پدر بود.
- دوستی با هرکه کردم خصم مادر زاد شد . آشیان هرجا گرفتم لانه صیاد شد.
- عشق لاتی ممنوع.. (این کلام توی آموزشی بدجور صحت داره..)
- به او بگویید دوستش دارم..
- اینجا مینویسم : دیگر هیچگاه عاشق نخواهم شد..
- دوماه از بهترین روزهای عمرم را "جهنم سبز" گرفت.. (جهنم سبز لقب پادگانمون)
- - - و اما چیزی که توی نوشته های برجک بیشترین تکرار رو داشت: N روز دیگه.. نبــــــود؟؟؟
این ها تنها گزیده ای از نوشته های یکی از برجکهای این پادگان بود.
و من هم برای اینکه بعدی ها مثل خودم از خوندن نوشته ها لذت ببرن، نوشتم:
- بعد از یک ماه و سه روز خدمت آموزشی، این اولین و خدارو شکر احتمالا آخرین پاسداری برجکم هستش، اما توی همین پست اول یه زلزله اومد که با خودم گفتم: "آخ که با برجک خوردم زمین.."
- نمیدونم چرا همش احساس میکنم به تلافی همه اون نگهبانای برجکی که توی بازی های کامپیوتری کشتمون، قراره یکی از مسافت دور با تفنگ دوربین دار شلیک کنه توی سرم و منم مثل فیلمهای اکشن از روی نرده های برجک تاب بخورم و به پشت بیفتم زمین.. عنایت اله قاسمی . پایه خدمتی اردیبهشت 92


من
ساعت0:32---10 خرداد 1392
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس





http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.


پونه
ساعت11:55---20 ارديبهشت 1392
رفتم کبابی، رو تابلوش زده بود ” ۱۰۰% گوسفندی “

بعد خوردن کبابا، فهمیدم منظورش با من بوده که اونجا غذا خوردم


نوشین
ساعت19:51---28 فروردين 1392
سلام عزیز خوشال میشم به وبلاگم سر بزنید
evanjline.persianblog.ir


پت ومت
ساعت14:48---27 فروردين 1392
زندگی پژمردن یک برگ نیست بوسه ای در کوچه های مرگ نیست زندگی یعنی ترحم داشتن با شقایقها تفاهم داشتن


پویا
ساعت14:37---26 فروردين 1392
سلام اپم خوشحال میشم بهم سر بزنی یه تغییراتی تو وبم دادم نظر یادت نره منتظرم

محمد
ساعت13:44---21 فروردين 1392
سلام وب خوبی داری اگه مایلی تا تبادل لینك كنیم منو با اسم تك ستاره بلینك اینم كد بنرمه نگاهش كن خواستی بزار تو وبت خبر بدی مرسی

تك ستاره



Saman Azimi
ساعت19:16---2 فروردين 1392
Salam Abji Princess...
Az Samime Del Saale No Ro Behet Tabrik Migam...
Toie Ke.. Hatta To Toofani Az Bi KasiHam, Hamishe Boodio Narafti ,Tanham Nazashti...
Omidvaram Saali Delchasbtar Az Saale Gozashte Dar Kenare Daryaie Az Aramesh Dashte Bashi o Baz Khoshi Miyoone Ghalbet Ashiyoone Kone, Hamishe Sedaye khandat To Khoone Bepiche...
Abji Rasti In Addresse Jadidame...
Age Doost Dashti Az No linkam Kon... Delbakhtegan Baraye Hamishe Mord.


نجمه
ساعت17:52---25 اسفند 1391
گاهی
یادی
اهی
پیامی
کامنتی
لنگه کفشی بفرس بابا دلمون گرفت...


▄▀▀▓▒░░░░░░░░░░░░░


رزی
ساعت15:25---24 اسفند 1391
سلام پرنسسم.چراسری نمیزنی؟؟؟؟؟؟؟
بخدادلم برات نخودشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


mahdiye
ساعت19:35---26 بهمن 1391
حرف هایم...دلخوری هایم...
دلتنگــــی هایم...
و تمام اشک های مـن...
بمانـد بـرای بعد
تنها به من بگو
با او چگونه میگذرد

که با مـن نمی گذشت؟؟!


روزیتا
ساعت20:15---25 بهمن 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام عسیسسسسسسسسسس
اجی جوووووووووووووونم اپـــــــــــــــــــــم منتظرحضورت هستم.


Zahra
ساعت8:26---19 بهمن 1391
... سلام دوست عزیز
وب خیلی زیبا وجالبی داری بهت تبریک میگممنم تازگیایه وب مخصوص خاطراتم درست کردمخوشحال میشم بهم سربزنی ونظرتوبگی وازهمه مهمتر اگه مارو قابل دونستین لینک کنین.بازم بهت سرمیزنم خوش وموفق باشی.منتظرحضورگرمت هستم.www.Shabhayeporkhatereh..loxblog.comآدرس


azarzamai
ساعت19:06---18 بهمن 1391
لحظه های خط خطی یک پرنسس " سلام دعوت منو بپذیرید متشکرمیشم

سالی
ساعت17:55---18 بهمن 1391
آجووووووووو پرنسس جونم ثلام عزیزدلم خوفی فدات شم ؟؟؟؟
دلم تنگه تنگه تنگ شده بود خیلی زیااااد (
بلاخره بعده مدتها آپیدم آجو
چه خبرا؟ چه کارا کردیو میکنی؟
راسی نمردی بی من؟


zizi
ساعت18:49---16 بهمن 1391
ســــــــــــــلم...
اگه دوس داشتی ب وب منم ی سری بزن...!


پونه
ساعت14:46---16 بهمن 1391
سلام. نمیگی افسرده میگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا حداقل بیا یه نظر بده ماحالتو بفهمیم. خیلی بی معرفتییییییییییییییییییییییییی یی. میدونستیییییییییییییییییی؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟پاسخ: نگو اینجوری...|:(


نینا
ساعت12:54---16 بهمن 1391
سلام پرنسس جان خوبی گلم؟


من نینام ادمین سیتی چت گلم از طرفدارای وبتم اگه میشه حتما یه سر به ما بزن


من ادرس تورومیذارم تولینکدونی سیتی چت


توام بنر تبلیغی ماروبذار توی وبت


اوکی؟


درضمن سیتی چت انلاینش100نفر بود مجبور شدم ببندمش حالا دوباره شروع کردم گلم ممنون میشم بام همکاری کنی
اگه مایل بودی بیاسیتی چت بگوبانینا کاردارم گلم


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت18:45---15 بهمن 1391
سلام عزیزم....
مرسی که تو این چند ماه همراه خوب من بودی.
دارم واسه همیشه میرم....
واسه آخرین بار آپ کردم...
خوشحال میشم آخرین کامنت ها رو تو تو وبم بذاری.
منتظرتم.
بای.


تینا
ساعت18:29---14 بهمن 1391
انجمنی ساخته ایم سایبانش همه عشق

زیر پا فرش غرور

در حصارش همه تکرار صفا

ما،در این طبع لطیف

لطف دیدار تو را می طلبیم


ازشما رسما دعوت میکینم که به انجمن ما بیایید ونظر بدهید.


بنده خاکی
ساعت13:49---13 بهمن 1391

سادگي را دوست دارم چون با صداقت است



هيچ دروغي درآن راه ندارد



مانندکودکي است که با چشمان معصوم اش به همه نگاه ميکند



و با معصوميت اش هزاران حرف به دنيا ميزند.


روزیتا
ساعت13:42---13 بهمن 1391
سلام پرنسس من یادم رفته بودآدرس بذارم چطورآدرس وبلاگموپیداکردی؟ومنولینکیدی؟
پاسخ: هه هه هه!!!!!! شانسی اسمتو تو یه وبلاگی دیدم!!!!!!


کمپ عشق
ساعت17:48---12 بهمن 1391
چه ها دیشب رفتم خواستگاری!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حالا قراره امشب بیان فیسبوک واسه تحقیق!!!

مودب باشین لطفا

و الّا همتونو تو افق محو میکنما


روزیتا
ساعت20:20---8 بهمن 1391
سلام پرنسس وبلاگ زیبایی داری عزیزم.به منم سربزنی خوشحال میشم اگه باتبال لینک موافق بودی حتماخبربده آجی جونم.
پاسخ: سلام روزیتا جون...آخه آدرس نذاشتی که!!!!


غمكـــــــــــده
ساعت23:12---7 بهمن 1391
من كوچولو ام باشه باشه

مگه تو هم عينكي هستي؟پاسخ: هه هه...آره!


سپیده
ساعت14:55---7 بهمن 1391
سلام پرنسس دلم گرفته با یه همکلاسی دعوام شده پسره پررو برداشته میگه منو تو فقط همکلاسی هستیم انگار من چیز دیگه ای گفتم فک کرده عاشقش شدم خیلی اعصابم از دستش خورده احمق


راستی وبت خیلی قشنگه حالا واقعا پرنسسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: سلام .میشناسیم همدیگه رو؟!!! اه اه...به پسرا تو دانشکاه (یا کلا)نباید رو داد!سریع دور برمیدارن! تو هم اعصابتو خرد نکن!یارو ارزش نداره... مرسی...یه جورایی!!!


بنده خاکی
ساعت19:31---5 بهمن 1391
زَפֿــم ـهــآے نبــوבَטּــَـت هـَטּــوز בَرב مے کــُטּــَטּـב


بـَפֿـیــہ ـهـآے פֿـآطـرآتـَـت سـَر بـآز کــَرבهـ اَنـב


פـتـــے یـک مُشــت مـورفیــــטּ ـهــم آرآمـَــم نمــے کــُטּــَטּـב


::::خانوم بلا::::
ساعت14:09---5 بهمن 1391
سلام آجی خوبی؟؟؟
تولدت 29 بهمنه؟؟
تولد منم 19 بهمنه
چه خوب که تو بهمن به دنیا اومدی


نینا
ساعت14:06---4 بهمن 1391
سیــــتــی چـــــــــتــــــــ سیــــتــی چت
منتظرحضورت هستم


کمپ عشق
ساعت16:18---2 بهمن 1391
سلام اجی
سلامتی شما
درس و کار درگیرم
موفق باشی


م ی ن ا
ساعت20:07---1 بهمن 1391




اين روزهــــــا

معناي زندگي

نهفتــه است در لبخنـد پنهــان پرندگان

به انسانهـــايي که

\" از آخرين تکه ي نانشــان هم نمي گذرند ... \" !!!!



کمپ عشق
ساعت13:45---1 بهمن 1391
سلام اجی سر نیزنی
منتظرتم
وبت
که مثل همیشه معشره


نجمه
ساعت19:37---28 دی 1391
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


sara
ساعت22:25---27 دی 1391
آجی..
یه کار برام میکنی؟؟
شرمندتم به خدا..
آجی میشه برام یه داستان بنویسی؟؟
یا یکی از داستاناتو بدی بهم تا برا فارسیم بدم؟؟؟
آخه 19 شدم،گفته باید داستان بنویسین و بیارین تا بهتون 20 بدم..
منم وضعه فکریم افتضاحه..
اصن تمرکز ندارم..
شرمندتم به خدا..


ساره
ساعت9:44---27 دی 1391
سلام هم دیروزهم پریروزبرات نظرگذاشتم ولی کامپیوترم ارسال نمیکردبعضی اوقات میزنه به سرش به هرحال ممنون که اومدی گلم

fatemeh
ساعت14:43---26 دی 1391
nice

مریم بانو
ساعت9:02---26 دی 1391
سلام پرنسسم چطوری خواهر؟
دلمان برایت تنگ شده بود گفتم یه سری بهت بزنم راسی ماهرسال یه جشنی میگیریم براپایان امتحانات زیادیم خوشحال میشم بیای چهارشنبه سوم اگه خواستی بیای قبلش خبربده تدارک ببینیم خخخخخخخخخ فعلا بای


امیرحسین
ساعت17:32---25 دی 1391
سلام .ممنون که بهم سر زدی . اگه ممکنه توی وبم عضو شو و این مطالب قشنگتو برام بذار تا با اسم خودت توی بخش موضوعات بذارم . نمونش توی موضوعات هست برو ببین . آخر مطلبش اسمشو نوشتم و لینک دادم به وب خودش . منتظرم

ساره
ساعت12:33---24 دی 1391
سلام وب خوشملی داری به منم سربزن ......بای

مهدیه
ساعت11:11---22 دی 1391
آدمــــــا
گاهی لازمه چند وقــت کرکره شونو بکشن پاییـــن
یه پارچـــه سیـاه بزنن درش و بنـویسن:
کسی نمـــــــرده
فقط دلـــــــــم گرفتــــــه…!
.


مهدی
ساعت18:36---21 دی 1391
سلام
وبلاگ جالبی داری
مارو هم به دوستات اضافه کن
اگه از ما خوشت اومد بگو منم همین کار رو انجام بدم
مرسی
منتظرتم


کمپ عشق
ساعت1:18---21 دی 1391
کاش گاهی وقتا خدا از پشت اون ابرها میومد بیرون و گوشم را محکم می گرفت و داد میزد که ؛ آهای بگیر بشین سرجات ! اینقدر غر نزن، همینه که هست! بعد یه چشمک میزد و آروم توی گوشم میگفت: همه چی درست میشه
پاسخ: کاش... خداجون عاااااااااااااشقتم!


م
ساعت21:56---20 دی 1391
سلام پرنسس من چطوری؟
مرسی بهم سرزدی ازاین به بعدهی مزاحم میشم خخخخخخخخخخخ وبت قشنگه دوست دارم بای


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت21:32---20 دی 1391
هـــــیـــــچ وقــــت
هيچ وقت
هيچ
وقت
اشــــک اونــــی که دوســـــشداری رو درنــــــیار...
چـــــون ممــــکنه هـــــــمراه اشــــــکاش
از چشـــــــمش بیوفــــــتی...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 25 مهر 1398برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.