خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!
   مسافر


 ای مسافر خواب آلود!

ای که در قطار زندگی به مقصد زمان حرکت میکنی،برخیز!

برخیز و پنجره را بگشای که زمان،مقصد نیست.بلکه لحظه لحظه هاییست که به دست مرگ می سپاریشان...

برخیز و بگو تاکی میخواهی به درودیوار کوپه ی زندگی ات نگاه کنی و بگویی چیزی نمیبینم!!!

به فراسوی زمان بنگر و لذت ببر.ازخواب غفلت بیدارشو و چشمانت را باز کن!

چرا نمیخواهی قبول کنی زشتی و کثیفی زندگیت از مناظر بد آن نیست. شیشه ی پنجره ات را تمیز کن و آنگاه بیرون را ببین! همه چیز زیباست...

ای مسافر لحظه های زندگی!آسمان آبی را بببین که چگونه اقیانوس را درآغوش کشیده.

تالائلو عروس آسمان را نظاره گر باش که چگونه با رقص قطرات باران کمانی هفت رنگ ساخته...

به نیمرخ ملکه ی مغرور شب بنگر که در این صفحه ی سیاه خودنمایی میکند وستارگان دور او به پایکوبی مشغولند.

برخیز و پیله ی کهنه ی زمان را پاره کن.تو فراتر از زمانی. بگذار همه ببینند که تو چه بالهایی برای پرواز داری.

بگذار یک مسافر خواب آلود دیگر با دیدن پرواز زیبای تو بیدار شود!

پس برخیز...آسمان منتظر توست!

 

*به پیشنهاد یکی از دوستان:اسم كسي روكه دوسش داريو به اين شماره بفرست جواب جالبي ميگيري:81331



نظرات شما عزیزان:

غمكـــــــــــده
ساعت19:19---3 دی 1391
slm mc babte hame chi abji vaghan inja majziye vali kash baziya ham biyan be donyaye majzio yad beghiran ke chejui inja be ham komak mikonan o be fekre ham hastan
پاسخ: شاد باشی همیشه داداش.


mehran
ساعت16:27---3 دی 1391
سلام
وبلاگ جالبی دارین
خوشحال میشم به منم سر بزنی
منتظرمااااااااا


مجید
ساعت22:16---2 دی 1391
*آینه پرسیدکه چرادیر کرده است؟*

*نکنددل دیگری اورا اسیرکرده است؟*

*خندیدموگفتم او فقط اسیرمن است*

*تنها دقایقی چندتأخیر کرده است*

*گفتم امروز هوا سردبوده است*

*شایدموعدقرارتغییرکرده است*

*خندیدبه سادگیم و آینه گفت

*احساس پاک تورازنجیر کرده است*

*گفتم ازعشق من چنین سخن نگو *

*گفت خوابی سالها دیرکرده است*

*در آینه به خودنگاه میکنم آه*

*عشق توعجیب مراپیر کرده است*

*راست گفت آینه که منتظرنباش*

*او برای همیشه دیرکرده است.*


غمكـــــــــــده
ساعت12:24---1 دی 1391
slm azizam khobi khoshi chekhabra hala man omadam sharmandet konam albate toro na doshmanetoپاسخ: مخسی براااااادر سعیییییییید! دشمنت شرمنده!

مجید
ساعت22:26---30 آذر 1391
چون تیر رها گشتـه ز چلّـه شده ایم!



مهمان شمــا در شب چلّـه شده ایم!



از برکت ایـن سفــره ی الــوان شما



تا خرخره خورده، چاق و چلّـه شده ایم!




پاسخ: ههههههه...... نترکی!


sahar
ساعت8:01---30 آذر 1391
سلام اجی پرنس خوبی گلم بیا وبم

زهره
ساعت23:08---29 آذر 1391
هیچ گاه "



به خاطر " هیچ کس "



دست از " ارزشهایت " نکش؛



چون ... زمانی که آن فرد از تو دست بکشد؛



تو می مانی و یک " منِ " بی ارزش ...!




Saman.TanhaTarinTanha
ساعت22:40---29 آذر 1391
به سلامتي تنهاييـــــــــ ­ـــم. . . .
که هر وقت بهش خيانت کردم بازم اومد سراغم !!!
Salam Abjie golam, Shabe Yaldat Mobarak.


kimia
ساعت14:21---29 آذر 1391
29 آذر 1391 13:21

نهايي را دوست دارم زيرا بي وفا نيست ...











تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست ...











تنهايي را دوست دارم زيرا تجربه کردم ...











تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست ...











تنهايي را دوست دارم زيرا....











در کلبه تنهايي هايم در انتظار خواهم گريست و انتظار کشيدنم را پنهان خواهم کرد
پاسخ: فداااااااااااااات کیمیا جوووووووونم☺


نسترن
ساعت14:13---29 آذر 1391
بزرگترین عبادت

لبخند به پسرک کفاشی است

که نان آور خانه است

که به جای کیف قاپی

کفش آدم های پولداری را برق می زند . . .


پاسخ: خیلی قشنگ بود...!


نسترن
ساعت14:05---29 آذر 1391
مهم نیست هندونه ی شب یلدات شیرین نباشه

یا انارات ترش از آب دراد

یا کدو تنبلی که بار میذاری بیمزه بشه

یا چند تا از گردوهایی که می شکونی پوک باشه

مهم اینه که کسی داری که یلدا رو بهت تبریک بگه


پاسخ: عجبی...از این وراااااااااا بی معرفت!!!


اجی محدثه
ساعت23:37---28 آذر 1391
سلااااااااااااااااام

اجی جون محدثه این اخری چی بود؟؟؟

باید بهش اس بدی؟

نشد که!

چی بود!


اجی محدثه
ساعت23:31---28 آذر 1391
خوش به حالــــــــــــتـــــــ آدم

كسي نبود كه بخواد حوايــــــــــت رو هوايي كنه


kimia
ساعت21:36---28 آذر 1391
وقتی است هر چه می گردم











هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم . ..











نگاهم اما











گاهی حرف می زند











گاهی فریاد می کشد











و من همیشه به دنبال کسی می گردم











که بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید . . .











چند وقتی است هر چه می گردم











هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم . ..











نگاهم اما











گاهی حرف می زند











گاهی فریاد می کشد











و من همیشه به دنبال کسی می گردم











که بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید . . .











آدم ها فقط آدم هستند











نه بیشتر و نه کمتر











اگر کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی











آن ها را شکسته ای











و اگر بیشتر از آن حسابشان کنی











آن ها تو را می شکنند . . .











بین این آدم های آدم











فقط باید عاقلانه زندگی کرد نه











عـــــاشــــقانه . .

::::::::::::::

مرسي گلم كه امدي
پاسخ:خواهش آجی جونیییییییی


رفیق همیشگی
ساعت18:49---28 آذر 1391
سلام هانی.خیلی متنتو دوس داشتم.عاشقشم.همین که اینقد مثبته بهم کلی انرژی داد.کومایو...
پاسخ: قلبون تو!خواهش مینمایم!


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت16:37---28 آذر 1391
Salam. Bedoone Tearof Webe Ziba o Edeali Darin...
Man Shomaro Ba Eftekhar link Kardam , Khoshhal Misham Be Webe Manam Sar Bezanin... Mamnoon


امین
ساعت15:05---28 آذر 1391
سلام..ممنون که لطف داری و بهم سر میزنی
شرمنده یک کم سرم شلوغه و زیاد نت نمیام ولی به فکرتون هستم!!


امین
ساعت15:04---28 آذر 1391
دلهای خانه نشین خوشبخت ترند
زیرا دلهای آواره نمی دانند به كجا می روند
گرانبارند از تشویش و گرانبارند از اندیشه


کلبــه احســاس من!!!
ساعت12:58---28 آذر 1391




زمانه و شرایط در هر موقعی می تواند تغییر کند

در زندگی هیچ کس را تحقیر و آزار نکنید

شاید امروز قدرتمند باشید اما یادتان باشد

زمان از شما قدرتمندتر است



از یک درخت هزاران چوب کبریت تولید میشود



اما وقتی زمانش برسد یک چوب کبریت برای سوزاندن هزاران درخت کافیست
پاسخ: ممنون...عالی مثل همیشه ...☺☻☺


مریم
ساعت12:31---28 آذر 1391
خوبم آجی

مرسی فدات شم

تو خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیگه دارم میرم مدرسه

فدات شم

فعلاااااااااااا
پاسخ: اوه اوه...مدرسه!!!! خوش بگذره!!!................هییییییییی:دی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 28 آذر 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.