خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!

 چرا لاشخور حیوان شومی است؟!

او که فقط به مردگان حمله میبرد.با زنده ها که کاری ندارد!!!

پس چرا آنهایی که زنده زنده میدرند و میخورند منفور نیستند؟!!

به راستی چرا؟...

بیچاره لاشخور!



نظرات شما عزیزان:

anahid cuthbert
ساعت18:04---12 آذر 1392
kheili webet alie

AmIr
ساعت22:13---25 بهمن 1391
کاش میشد هیچکس تنها نبود
کاش میشد دیدنت رویا نبود
گفته بودی باتو میمانم ولی
رفتی و گفتی که اینجا جا نبود
سالیان سال تنها مانده ام
شاید این رفتن سزای من نبود
من دعا کردم برای بازگشت
دستهای تو ولی بالا نبود
باز هم گفتی که فردا میرسی
کاش روز دیدنت فردا نبود


amirali
ساعت13:17---6 دی 1391
ey vall doste gooooooooooooooolam
پاسخ: خواهش...


amirali
ساعت13:16---6 دی 1391
بابا من دوست دارم . عاشقتم . الان اوراقت شدم از اين مرام و معرفتت.

http://miomio.loxblog.com/


مریم
ساعت11:57---6 دی 1391
من فعلا نیستم پرنسس جووووووون
پاسخ: اوا...چرا آخه؟!!!


mehrnoush
ساعت21:50---3 دی 1391
be ghole yeki shahri ke adamash az havash kasiftaran tatil kardan nadare ke...hey khoda vaghean sheytan hagh dasht sejde nakard
پاسخ: مهرنوش خودمون گند زدیم به همه چیز.خودمون به آدم بودن گند زدیم.مگرنه اون چیزی که شیطان باید بهش سجده میکرد قسمتی از وجود خدا بود که الان...حیف...!!!!!!


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت21:23---3 دی 1391
اره واقعا .

بیچاره لاشخور....
پاسخ: ممنون که سر زدی گلم...


مرجان
ساعت19:19---3 دی 1391
پرنسس جوونم یه سوال!!!
میخوام قالبمو عوض کنم.نمیدونم چیکار کنم!!این قالبای وبو دوس ندارم از یه جا دیگه میخوام کد قالب بگیرم بزارم ولی نمیدونم چجوری!!؟


مرجان
ساعت19:02---3 دی 1391
اپممممممم اجی جوونممممم!!سر بزززنپاسخ: چششششششششششششششم

Saman.TanhaTarinTanha
ساعت14:28---3 دی 1391
آرزویم برایت این است: درمیان مردمی که می دوند برای زنده بودن ، آرام قدم برداری برای زندگی کردن....
Salam Ajie golammmmmm , Mamnoon k Oomadi...
hayyyyyyyyyy vaaaaaaaay az daste adam khar ha , he... ha... lashkhoro eshghe
mage na?


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت14:25---3 دی 1391
آرزویم برایت این است: درمیان مردمی که می دوند برای زنده بودن ، آرام قدم برداری برای زندگی کردن....
Salam Ajie golammmmmm , Mamnoon k Oomadi...
hayyyyyyyyyy vaaaaaaaay az daste adam khar ha , he... ha... lashkhoro eshghe
mage na?


آنیتا
ساعت13:35---3 دی 1391
عهی.....واقعا بیچاره لاشخور....
پاسخ: اوهوم!!!


اجی محدثه
ساعت0:15---3 دی 1391
بگـــــذار هرکس هرچه می خواهد بگــــــــــوید...



بگــــــــذار هرکس هرچه می خواهد بکند...



برایمــــــــــ مهم نیست چه می شود...



به تمامـــــــــ باورهایم سوگند!!!



تا همیشه دوستتــــــــــ خواهم داشت!!!



عزیزترینــــــــــــــــ!!!
پاسخ: والا هرکی هرچی میخواد بگه!!!! ما که خوشیم!!!!!


مهوار
ساعت21:56---2 دی 1391
و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست

؟؟
پاسخ: آره دقیقا... دمش گرم.روحش شاد...


شیطان
ساعت21:30---2 دی 1391
تو این زمونه زیاد لاشخور دیدم
پاسخ: سلام داداش.آدرستو بزن من ندارم!!!


nima
ساعت19:38---2 دی 1391


از جدايي مان براي هركسي كه گفتم حق را به من داد!























اما اين ها نمي دانند كه من حق را نمي خواهم.











حق كه براي من ، تو نمي شود...!











عالییییییییییی
پاسخ: خیلی خیلی قشنگ بود داداااااااااااااا


Mohsen
ساعت16:36---2 دی 1391
راستي واقعا چرا؟
سلام آبجي پرنسس.
اين آدرس جديدمه،لطف كنين اينو جاي آدرس قبلي بنويسين.البته وبو عوض نكردم فقط آدرسشو عوض كردم.
ممنون


sadegh
ساعت16:30---2 دی 1391
من لبریز از گفتنم نه از نوشتن .















باید که اینجا روبروی من بنشینی و گوش کنی .















ایمان من به تو ، ایمان من به خاک است .















به شکوه آنچه بازیچه نیست ، بیندیش .















من خوب آگاهم که زندگی،















یکسر صحنه بــازی است .















اما بدان که همه کس















برای بازی های حقیر آفریده نشده است .















مرا به بازی کوچک شکست خوردگی مکشان .















تو چون دستهای من،















چون اندیشه های سوگوار این روزهای تلخ















و چون تمام یادها از من جدا نخواهی شد



















حدیث غریب دوست داشتن را















اینک از زبان کسی بشنو















که به صداقت صدای باران سخن می گوید .















من هرگز نخواستم که از عشق ،















افسانه ای بیافرینم .















باور کن .















من می خواستم که















با دوست داشتن، زندگی کنم .















کودکانه و ساده و روستایی .















من از دوست داشتن















فقط لحظه ها را می خواستم .















آن لحظه ای که تو را به نــام می نامیدم .















من هرگز نمی خواستم از عشق، برجی بیافرینم .



















مـــرگ سخن ساده ای است .















مگذار که















خالی روزها و سنگینی شب ها در اعماق من،















جایی از یاد نرفتنی باز کند .















ما برای فرو ریختن آنچه کهنه است آفریده شدیم .



















سلام خوبی ؟عالی بودبه ماهم سربزن
پاسخ: ممنون داداش.لطف کردی. اومدم!


hadi
ساعت13:41---2 دی 1391
سلام....
ابجی خوبی...؟
ابجی خوب بود....
*آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد ، آزادی خود ماه است که او را پایبند می کند.


زهره
ساعت12:22---2 دی 1391
____________&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯.
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
_¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯.
&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯.
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯.
____________&&&
_____________&&&
______________&&&& _¯_¯_¯_¯.


شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت11:02---2 دی 1391
قربون دل مهربونت برم من که به فکر لاشخوراام هستیپاسخ: مرسی برادر احسانون.چطوری داداش؟درسا چطوره؟

sahar
ساعت10:11---2 دی 1391
سلام پرنس جون لینکت کردم گلم دیگه قرعه پوچ رو اپ نمیکنم

هانیه
ساعت3:36---2 دی 1391
حتی حیف از لقب لاشخور که به بعضی از ..... بگی
روی لاشخور رو سفید کردن بعضیا...دریغم میاد بگم بعضی ادما
خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه


MohseN LoveR
ساعت0:29---2 دی 1391
لاشخور واقعا كثيفه آجي.
اگه ميتونست شكارشو زنده ميگرفت.نه بيادو پسموندشو بخوره.
بگذريم ولي در كل خيلي ناز گفتي اونايي كه زنده ميدرنو ميخورن.كسي كاري به كارشون نداره.ماهم مجبوريم همه چيو سر لاشخوراي زندگيمون خالي كنيم.


kimia
ساعت21:56---1 دی 1391
خوش به حالت آدم...................

كسي نبود كه حوايت را................

هوايي كند.....
}_____________________________{

اره واقعا بيچاره لاشخورها....

اسمشون بد در رفته....



مستی
ساعت21:14---1 دی 1391
بیخی پرنسس جونی بازهرا قهرکدم دیه واسش آپ نمیکنم
پاسخ: ای وای چرا؟


مستی
ساعت21:11---1 دی 1391
خخخخخخ فاطو2پاسخ: هوم؟

مریم
ساعت20:35---1 دی 1391
من عاشق لاشخورم
یلدای تو هم مبارک نفسی


اجی محدثه
ساعت19:59---1 دی 1391
میگن طرف اسمش بد دررفته هاااااااا

این لاشخور هم طفلک همینچوری باهاش شده

اصن تو همیشه حرف دلمو میزنی نمیدونم چیرا!!!1


رفیق همیشگی
ساعت19:56---1 دی 1391
واقعا...!

ایول خوب گفتی رفیق.اونا از همه منفورترن.
پاسخ: دمت جیزززززززز رفیق! بووووووووووس♥


sadegh
ساعت19:54---1 دی 1391
قلم در دست







پنجره ای شاید رو به حیاط!!!!







در دلم هم غوغاست







شاید این آخرین فرصتم است







پس گوش کن.........







صدای ممتد راز







در سکوت این اطاق







منو پیوند داده با شمعدونی های باغچه







بشکن دیوار تنهاییم را







و حضورت را به لحظه هایم







هدیه کن







کنار میزنم پرده را







اما پنجره ای در کار نیست. . . . . .



دوس داشتی بهم سر بزن.
پاسخ: اومدم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 1 دی 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.