خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!
   دل


یک چیزی دارم به اسم دل!!!

چیز عجیبیست...

میگیرد...میشکند...ترک برمیدارد...تنگ میشود...میسوزد...میتپد...سنگ میشود...میرود...اسیر میشود...پرمیشود...خالی میشود...له میشود...درد میگیرد وگاهی آنقدر سنگین میشود که نمیتوانم تحملش کنم.

 

نفسم به شماره میافتد...تمام بدنم میلرزد...قلبم انقدر خودش را به قفسه ی سینه ام میکوبد که  فقط فقط دلم میخواهد از این زندان درش بیاورم و پرتش کنم  یه جای دور دور دور که هیچکس پیداش نکنه جز خود خدا!

*حالم هیچ خوب نیس...د ا غ و ن م



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت19:27---19 آذر 1391
سلام آجی

شرمنده چندوقت بود نتم قطع بود

آپت عالیه

دختر تو چته؟همه متنات بوی ناامیدی میده

راستی امیدوارم حال دوستت بهتر بشهپاسخ: سلام مریم جان... نه بابا کجا متنام بوی ناامیدی میده؟ مشامت اشتباه فهمیده!!!!!!!!!!


هانیه
ساعت14:01---15 آذر 1391
زندگانی با همین غم ها خوش است...



با همین بیش و همین کم ها خوش است...



زندگی کردیم و شاکی نیستیم...



بر زمین خوردیم و خاکی نیستیم...

سلام ملسییییییییی اومدی پیشم اجی عالی بودی گلمپاسخ: مرسی گلم...عالی بود...


MohseN LoveR
ساعت1:14---15 آذر 1391
فداي دلت بشم مهربون خانم.

اين موقع ها برو زير پتو برو زير دوش آب برو يه جا كه خلوت باشه.بعد از ته دل گريه كن كه حالت خوب بشه و سبك بشي.

ولي هيچوقت نگو داغونم.چون كسي هست كه با اين حرفت داغون بشه.
پاسخ: ممنون داداشی...خدا نکنه. بازم مرسی.☺


چیا
ساعت17:21---13 آذر 1391
شرمنده پری جان معذرت کلی ولی بدون فراموشت نکردم سرزدم ولی حال کامنت گذاشتن نداشتم
پاسخ: حال نداشتم چیه تنبل!!!! منم بی حل میشماااااااااا... پری منظورت پرنسسه؟!!!!!


anita
ساعت15:19---13 آذر 1391
آجی اومدم وبت...نگی بی معرفت نیومد.....
پاسخ: مرامتو عشقه!!!!!:))


kimia
ساعت21:02---11 آذر 1391
غم گينم مثل عكسي در اعلاميه ترحيم.....



كه لبخندش ديگران را ..............



مي گرياند...........



آره واقعا منم دلم ميخواد ولي چه ميشه كرد



من امتحان كردم فايده نداره.........



هر چه قدر هم با شتاب پرتابش كني.....



بازم مياد پيشت و وردلت ميشينه............



اي كاش راهي براي خالي شدنش و دور



ريختنش بود............. به غير از اشك.!!!!



ممنونم از اينكه بهم سر زدي..........پاسخ: خیلی به دلم نشست...................:(( خواهش آجی جونم


eli
ساعت12:23---11 آذر 1391
آی گفتی...اگه راهی گیراوردی پایه ام...راستی میسی که بهم سر زدی آجی گله...آهان یادم رفت...میخواستم ازت دعوت کنم که به ما بپیوندی...اوقات خوبی خواهی داشت....Www.mahfell.ir
پاسخ: باوشه...خواهش جیجر. باز نمیکنه که!


سایه
ساعت10:47---11 آذر 1391
سلام عزیز خوبی؟هنوزم باهام قهری؟
منم یه وقتایی حالم بد میشه . خیلی خیلی بد ولی چاره چیه؟!
دوست دارم دیگه آشتی باش


lev
ساعت21:13---10 آذر 1391
مرا بسپار در يادت..

به وقت بارش باران.، نگاهت گر به آن بالاست.. و در رقص دعا..

قلبت مثال بيد ميلرزد..

دعايم كن. .

دعايم كن. .

كه من محتاجه محتاجم..
پاسخ: مرسی داداش. من خودم محتاج ترم.چشم...


زهره
ساعت10:19---10 آذر 1391
و ایـטּ بــہ شـنـآسـنـآمــہ هـآ هـیـچ ربـطــے نـבآرב .. !









בلماטּ کــہ بآهم بآشـב . .









یـعـنــے : گـور پـבر فـآصـلـہ هــآ . . .


پاسخ: دمت گرم زهره جووووووون گشنگ بود!


ژیلا
ساعت23:35---9 آذر 1391
میگن غمتو به هیچکس نگو حتی به چشمات



چون اونم اشک میریزه و رسوات میکنه
پاسخ: اوهوم.............................:(


Mohsen
ساعت21:42---9 آذر 1391
پست زيبايي بود...


اما چرا داغوني آباج؟پاسخ:
ممنون داداش

بیخیال...


Mohsen
ساعت21:41---9 آذر 1391
پست زيبايي بود...
اما چرا داغوني آباج؟
بي خيال


lev
ساعت20:44---9 آذر 1391
ghaashang boood



jari bashi



پاسخ: مرسی...خیلی لطف داری☻


نسترن
ساعت19:44---9 آذر 1391
به خدا باید پناه برد از هجوم سایه های سیاه روزگار...

پاسخ: آره...واقعا ممنون♥


مرتضی
ساعت18:07---9 آذر 1391
س ابجی من.معلوم هست کجایی؟

ازت ی خواهش دارم:

ازت میخوام وبلاکمو ب هرکی میشناسی معرفی کنی.ممنون میشم ازت.



فداتشم.بوووووووووووووسسسسسسس: Xپاسخ: چشم داداش


بارانه
ساعت15:37---9 آذر 1391
بی خیال شوخی خیلی قشنگ بود حسیه که من همیشه دارمش همیشه....
پاسخ:از ته دلم بود...:((


بارانه
ساعت15:29---9 آذر 1391
بیا با هم پرتش کنیم...منم هستم....

میگم اگه داریم پرت میکنیم یه چند درجه اشتب بندازیم بره کره چی!!!!

چه حالی کنیم نه...!!!! ک ک ک...

پاک خل شدیم رفت از دستشون....

دونگ سنگا...گوبچو ماسه یو....سولپویو نبینمتااااااااااااا...

درست میشه اشالا عسیسم....
پاسخ: کومایو اونی... فعلا که بدجور سولپویو ام:(


بنده خاكي
ساعت15:06---9 آذر 1391
.

گاهــــــی مجبـــور ی برای راحــــت کــــردن خیــــال دیگـــــران

خـــود را خوشحـــــــال نشان بــــدی

ولـــــی چه حیــــف که درونـــــت غوغـــــــاست


پاسخ: آره...وقتی نمیفهمن چته وقتی که...بیخیال!!!


بنده خاكي
ساعت15:04---9 آذر 1391
.

سخــت است ببـــآزی

تمــآمـِ احـسآسِ پآکــَت را

و هنــــوز نفهمـیده بآشی

اصلــــا دوستـــَت دآشــت؟؟؟!!!


پاسخ:..............!!! :(( مرسی عزیزم


Mahan
ساعت10:49---9 آذر 1391
بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد



بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد.

پاسخ: خیلی قشنگ بود... ممنون دادا


غریبه!
ساعت10:06---9 آذر 1391
قلب همه میگیرد،میشکند،له میشود و...

اگر فقط میتپید دل نمیشد.

اما همین قلب برای کسی پرمیکشد،از عشق تندتند میزند،از خوشحالی دیوانه وار خود را به در و دیولرمیکوبد.

امیدوارم هردو را درکنار هم داشته باشی...باهم معنی میابند
پاسخ: واقعا غریبه ای؟... ممنون به هر حال!


jigily
ساعت9:20---9 آذر 1391
منم وقتی دیدمش تو نگاه اول عاشقش شدم تو چرا نتونستی بذاریش؟؟؟؟؟
پاسخ: از این یکی بیشتر خوشم اومد...


زهره
ساعت9:01---9 آذر 1391
__ (¯`·.·'¯) _______



___ `·.,(¯`·.·'¯) _____



_______ `·.,(¯`·.·'¯) __



___________`·.,.·´ ___



سلام دخی چرا داغونی پاسخ: چمیدونم!!! یه مدته ریختم بهم...


jigily
ساعت8:51---9 آذر 1391
عزیزم تو که کلی مطلب داری منم که خیلی مطلب ندارمپاسخ: خب من چطور این همه نظر بدم دختر؟

بنده خاكي
ساعت8:32---9 آذر 1391
دلم انقدر خسته است كه ميخواهد برود گوشه اي از دنيا

كودكانه زانو هايم را بغل بگيرم و بگويم:

خدايا من ديگر بازي نمي كنم...

خسته شدم...خسته...
پاسخ: اوهوم...


NoBoDY
ساعت23:26---8 آذر 1391
BaW chera ingahd hamishe halet bade jigar. ye kam mosbat tar benevis . ma ham miaim delemoon migire . ay bAw :|
پاسخ: پس نیا فعلا...چون خوب نیسم! بدرود!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.