خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!

گاهی خیلی ساده دلت از همه ی دنیا میگیره...

گاهی واقعا دستت به زندگی کردن نمیره!

گاهی حوصله ی هیچی و هیچکس حتی خودتو نداری!

گاهی تماااام اطرافیانت واست غریبه میشن!

گاهی...فقط گاهی انقدر پر میشه درونت که خودتم میترسی منفجر شی...

آدما مثل کوه آتشفشانند!

گاهی آروم...گاهی فوران احساساتشون میزنه همه چیزو نابود میکنه!

گاهی فقط ظاهرشونه که آرومه و هیچکسِ هیچکسِِِِ نمیفهمه درونشون چه غوغایی..

فقط وقتی بقیه میفهمن که...بوم!انفجار!

نمیدونم چرا اینارو دارم مینویسم!شاید فقط به یه دلیل ساده شایدم نه!شاید فقط دلم واسه حال و هوای اینجا تنگ شده...!

گاهی...فقط گاهی خوبه به آدما جور دیگه ای نگاه کنیم!

.

.

همین!!!



نظرات شما عزیزان:

شبنــــــــــــــــــــمـ
ساعت20:44---5 آبان 1392
غیــرَتـَتـــ ڪـُـجــآ رَفتـــــ

زَمـانــے ڪہ مـَـعـشـوقــہ اَتـــ اَز تجــآوزِ "تـَـنہــآیـے" ב رב مـے ڪِشیـב

و تـــو بـــِ جـآے בرڪَـش,تَــرڪَـش کَــرבے


nima
ساعت9:54---24 مهر 1392
گاهی دلم می خواد

بهانه های الکی بگیرم...

به هوای آغوش تو...

شانه های تو...





که بعد، تــو

آرام...

خیلی آرام...

در گوشم زمزمه کنی:



ببین من عاشقتــــــــــــــــم


jigily
ساعت21:58---23 مهر 1392
عید قربان، یعنى فدا کردن همه «عزیزها» در آستان «عزیزترین»

و گذشتن از همه وابستگى ها به عشق مهربان ترین . . .
.
.
.
.
عیدت مبارک!


هاد______________ی
ساعت15:37---10 مهر 1392
سلام ابجی عزیزم خوبی؟؟؟؟؟
ابجی جه خبر...؟؟؟:
ابجی اگه وقت کردی به ماهم سر بزن ونظر بده.........پابجی دلم برات خیلی تنگیده بود..
میدونی چند قته نیستی..?


فرزانه
ساعت13:48---1 مهر 1392
سکوت چه زیباست وقتی تمام حرفها از توصیف تو عاجزند



sara
ساعت17:15---27 شهريور 1392
سلام آجی جونم

شرمنده نبودم مدتی...

جبران میکنم


هاد______________ی
ساعت22:11---23 شهريور 1392
سلام ابجی جونم دلم برات خیلی تنگ شده بود...خوبی؟؟؟؟؟
ابجی بعد از این بهت زیاد سر میزنم...
اهنگت رو هنوز عوض نکردی....


jigily
ساعت12:59---23 شهريور 1392
اجی برگشتی از دیار غربت عایا؟؟؟؟؟؟؟؟

ܓܨدُختَـر غـــــــــم ܓܨ (◕‿-)
ساعت4:10---23 شهريور 1392
میدونی تلخ ترین حس چیه؟
بفهمی‌واسه عشقت فقط یه تجربه بودی…همین


ܓܨدُختَـر غـــــــــم ܓܨ (◕‿-)
ساعت4:09---23 شهريور 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااام
پرنسسم خوبی عزیزم
بخداخیلی دلم برات تنگ شده بود
فک میکردم دیگه ماروفراموش کردی
کجابوی آجی
خیلی ازاومدنت خوشحالللللللللللللللم
خیلی گلم
خیلی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 23 شهريور 1392برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.