خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!
   ستاره


 نمیدانم کدام دست ظریف الماس های کوچک ودرخشان رادر دامن آسمان چیده ...

نمیدانم دیو سپید صبح الماس هارا بلعیده یا همان دست نا مریی آنهارا به هم فشرد و در وسط آسمان قرار داد!یک الماس بزرگ ودرخشان در قلب آبی آسمان که برای همه میدرخشد...

شاید هم الماسی درکار نباشد و آن نور ها فقط روزنه هایی نورانی باشند به دنیای زیبای فرشتگان!!!

سرزمینی از جنس نور و رویا...افسانه ای واقعی و زاده ی شب!

شاید هم...

ولیچندان هم مهم نیست که آنها چیستند که در قلب آسمان نهان اند.مهم اینه که در قلب من و تو چه ستاره ایست؟!

از جنس چیست؟

الماسی سخت یا دنیایی رویایی؟!!!...

*



نظرات شما عزیزان:

nima
ساعت23:56---9 آذر 1391
اجی اینقدم فراموشی نیستم باز شرمنده دیرخدمت رسیدم.پاسخ: ممنون که اومدی...تا باشه از این کارا...

نسترن
ساعت19:49---9 آذر 1391
اشک من در سوگ هجرانت جهانی تر بکرد

پس جهانی درد هجرت را زمن باور بکرد



لاجرم سر دل خود را بگفتم با کسان:

تکسوار قلب من عزم دل دیگر بکرد



آنکه روزی قلب شیدای مرا دزدیده بود

نورسیده فعل عشقش در دلم مصدر بکرد



ارغوان عشق او در دل شکوفه داده بود

حیف از آن دارم که آن بگرفت و او پرپر بکرد



قلب من تازه به کیش عشق او پیوسته بود

شکوه دارم کاو برفت و قلب من کافر بکرد
پاسخ: مرسی نسترن جونم


sara
ساعت3:57---9 آذر 1391
طولانیـــــه...بعد برات میگمــــش..
پاسخ: باوشه...


nima
ساعت23:29---8 آذر 1391
سلام اجی وبت زیبا شده آپم بیا..موفق باشی
پاسخ: ممنون داداش. عجبی تو اومدی؟؟؟!!!


بنده خاكي
ساعت19:24---8 آذر 1391
سلام عزيز دلم...

دلم براي خودت...وبت... نوشته هاي خوشگلت تنگ شده بود....

در ضمن اين پستت هم از نظر من واقعا لطيف...
پاسخ: علیک سلام خانمی...ممنون ♥مانیـــــــــــــــــــــــــــز


Mahan
ساعت19:10---8 آذر 1391
بوق بوق... ماهان اومد...!!!! .. .. .. ..

سلام.. چه کـــــــــــــــــــردی....

خسته نباشی با تغییر و تحولات...!

پاسخ: پس از سالهااااااااااااا...خوش اومدییییییییییییییییی سلامت باشی!!!


sahar
ساعت18:44---8 آذر 1391
آدمی که منتظر است هیچ نشانه ای ندارد











هیچ نشانه خاصی!











فقط با هر صدایی برمیگردد . .


پاسخ: سلام سحر جونم.مرسی که بهم سر زدی خانمی☻


رفیق همیشگی
ساعت17:23---8 آذر 1391
چرا کامنتا رو نشون نمیده...؟!

واقعا مشخصه که مال دوره بچگیه؟من که نفهمیدم...ولی دلنشین بود...خیلی دوس داشتم.پاسخ: مرسی که سر زدی غریبه!:((


محمد
ساعت14:29---8 آذر 1391
سلام چطوری ؟می توانم باهات اشنابشم!!!!!!!!پاسخ: آشنا یعنی چی دقیقا؟!!!!!!

بارانه جوووووووووووووون
ساعت13:47---8 آذر 1391
اودیاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ: همینجام اونی...از دوستم گرفتم. برنامه ی بازارو داری رو گوشیت؟


زهره
ساعت13:06---8 آذر 1391
کاش خودم را جایی جا بگذارم











و برگردم ببینم که









نـــیــــســــتــــم ...








پاسخ: میس زهره جون...♥


ژیلا
ساعت23:46---7 آذر 1391
مــی خـواهـم داستـانـی از علاقــه ام بـه تــو را بنـویسـم

یـکی بـــود ، یـکی …

بـی خیال……..!!

خــلاصـه اش میشود اینــکـه :

دوستـت دارم ، لعـنتـی . . . !

پاسخ: چه اوجل بود... میسی ژیلایی خودم.


ژیلا
ساعت23:44---7 آذر 1391
سلام پرنسسم خووووووووووووبی اجی جوووووووونم

قالب جدیدمبارک

حالاشدی یه پرنسس رویاییییییییییپاسخ: هه هه... مریسی آجی. چه پرنسسی...!!!


دختر چادری
ساعت23:04---7 آذر 1391
پدر روزنامه می خواند .اما پسر كوچكش مدام مزاحمش می شد.حوصله ی پدر سر رفت و صفحه ای از روزنامه را-كه نقشه ی جهان را نمایش می داد- جدا و قطعه قطعه كرد و به پسرش داد.



-\"بیا ! كاری برایت دارم . یك نقشه ی دنیا به تو می دهم .ببینم می توانی آن را دقیقا همان طور كه هست بچینی ؟\"



و دوباره سراغ روزنامه اش رفت.می دانست پسرش تمام روز گرفتار این كار است.اما یك ربع ساعت بعد پسرك با نقشه ی كامل برگشت.



پدر با تعجب پرسید:\"مادرت به تو جغرافی یاد داده؟\"



پسرجواب داد:\"جغرافی دیگر چیست؟\"



پدر پرسید:\"پس چگونه توانستی این نقشه ی دنیا را بچینی؟\"



پسر گفت:\" اتفاقا پشت همین صفحه تصویری از یك آدم بود. وقتی توانستم آن آدم را دوباره بسازم دنیا را هم دوباره ساختم...!\"


نسترن
ساعت22:56---7 آذر 1391
من را به غیر عشق به نامی صدا نکن

غم را دوباره وارد این ماجرا نکن

بیهوده پشت پا به غزلهای من نزن

با خاطرات خوب من اینگونه تا نکن

موهات را ببند دلم را تکان نده

در من دوباره فتنه و بلوا به پا نکن

من در کنار توست اگر چشم وا کنی

خود را اسیر پیچ و خم جاده ها نکن

بگذار شهر سرخوش زیبائیت شود

تنها به وصف آینه ها اکتفا نکن

امشب برای ماندنمان استخاره کن

اما به آیه های بدش اعتنا نکن....
پاسخ: خیلی از شعر خوشم اومد. ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووون خفن!


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت22:26---7 آذر 1391
بابا متن...بابا تصویر...

آخ ببخشید سلام آجی.خوبی؟؟؟

ببخشید دیر اومدم.سرم شلوغ بود

مثل قبلیا عالی


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت22:26---7 آذر 1391
بابا متن...بابا تصویر...

آخ ببخشید سلام آجی.خوبی؟؟؟

ببخشید دیر اومدم.سرم شلوغ بود

مثل قبلیا عالی


نسترن
ساعت22:10---7 آذر 1391
خدایـــــــــــم!

به درگاه تو دعا می کنم،

که در قلب منی،

در عبور از دنیــــــــــــــای رنــــــــــــــج،

راهــــــــــنمایم باش،

قلبم را به سوی تو می گیرم،

پس مرا به سوی خویشتن بخوان،

و راه لطف و رحمتت را نشانم ده
پاسخ: آمیـــــــــــــــــــــــــــــــن...


نسترن
ساعت22:05---7 آذر 1391
ولیچندان !!!

یا

ولی چندان...

دقت کن...

پاسخ: باز تو دقت کردی؟!!! مهم نیت آدمه!!! هییییییییییی:D


نسترن
ساعت22:04---7 آذر 1391
خوبه هزاری هم شدی
ولی نچز تورم افتاده دیگه هزار بدرد نمیخوره


kimia
ساعت21:54---7 آذر 1391
از تنها بودنم راضی نیستم ؛ اما …. خوشحالم که با خیلی ها نیستم … !!!







^^^^^^^^^^^^^^^^^







اگه یه روز حس کردی که عاشق دو نفری ، دومی رو انتخاب کن چون اگه واقعا عاشق اولی بودی به عشق دومی گرفتار نمیشدی







^^^^^^^^^^^^^^^^^



من گفتم خاکی ام…



ولی نباید آسفالتم کنی که…







^^^^^^^^^^^^^^^^^







یه عده هستن که اگه شده باید براشون آژانس هم بگیری که سریعتر از زندگیت گم شن بیرون… !!







^^^^^^^^^^^^^^^^^







این روزها همه میرن! اگر کسی اومد تعجب کنین… مشکوک میزنه…!!!!







^^^^^^^^^^^^^^^^^







گاهی حتی جرات نمی کنم پشت سرم رو نگاه کنم که ببینم



جام خالیه یا نه !!؟
پاسخ: مرسی عجیجم...این همه جمله ی خوشمل!!! فدااااااااااات☻


sara
ساعت19:46---7 آذر 1391
نظره 1001

اجی عالی بود مرسی عزیزمپاسخ: فدای مرامت!!!


Mohsen
ساعت17:17---7 آذر 1391
در هوايش تا نيلوفر رفتم...

او آموخته بود رسم مرداب را....

اما من....

فرو رفتم...!!!
پاسخ: ممنون داداش جون...


Mohsen
ساعت17:16---7 آذر 1391
سلام آباج

ببخشيد كه دير دير ميام آخه درسام يه خورده دارن اذيت مي كنن، ولي خيال كردن، حالشونو مي گيرم.
پاسخ: بعلههههههههههههههه حالشونو بگیر بکوبشون تو دیواااااار


NoBoDY
ساعت16:51---7 آذر 1391

بابا این متنا چیه میزاری دیگه نمیام وبت ها !!!! هر وقت اومدم ناراحت رفتم بیرون . این متنات تاثیر گذاره


jigily
ساعت16:29---7 آذر 1391
چه جیگری هستیامن که هرچی خودمو تو اینه نگاه میکنم بیشتر به این نتیجه میرسم که زشتم!!همه بهم میگن خوشگلی ولی من میگم نهههههههههه

lev
ساعت14:33---7 آذر 1391
دروغ بگو ؛ تا باورت کنند….!!

آب زیر کاه باش ؛ تا بهت اعتماد کنند….!!

بی غیرت باش ؛ تا آزادی حس کنند ….!!

خیانت هایشان را نبین ؛ تا آرام باشند ….!!

کذب بگو ؛ تا عاشقت شوند……..!!

هرچه نداری بگو دارم , هر چی داری بگو بهترینش را دارم ….!!

اگر ساده ای ؛ اگر راست گویی ؛ اگر باوفایی …. اگر با غیرتی !

اگر یک رنگی …. همیشه تنهایی … !!! همیشه تنها …….!!
پاسخ: نچ!!!!!!!!!!! اصلا قبول ندارم!!!


ققنوس
ساعت14:04---7 آذر 1391
دقيقارنگ احساس بچگي روشه
پاسخ:

اوهوم...خودمم موافقم!

پاسخ:
یه نظر دیگه که بدین میشه هزار تا کامنت!!!
دوس دارم ببینم کی کامنت میذاره..........................

پاسخ: فدات ققنوس جون هزارش کردی! هییییییییییییییییی♥♥♥


ققنوس
ساعت13:46---7 آذر 1391
بد نبود!

از متنت پيداست نوجووني!
پاسخ:متنم مال دوره ی راهنماییمه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.