خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!

دروووووووود بر فرند جونام.چطورین؟

من که حسابی تووپم!!!

این چند روز رفتم کرمان خوابگاه دوستم.تریپ غافل گیری!

انقدر حال داد که نگووو!

ساعت7:30صبح مث جن بوداده(دور از جون مبارکم البته)رسیدم خوابگاهشون.ازقبل با یکی از بچه ها هماهنگ کرده بودم که البته کل خوابگاهو خبر کرده بود!!!

آروم(صحنه ی پلیسی!!) رفتم تو اتاقش.رفتم بالای سرش...خواب بود!(حالا بچه های دیگه وایساده بودن که عکس العمل اینو ببینن)

منم قلقلش کردم و چشماشو گرفتم!فک کرد یکی از بچه هام میخوام اذیتش کنم!(شه شه شه)گفت:خودتو ضایع نکن!(من داشتم از شعف بال بال میزدم)

منم چشماشو ول کردم و با لبخندی پیروزمندانه بهش خیره شدم!

برگشت که یه چیزی بهم بگه(با این قیافه)یهو...دام دام دام!هنگ کرد.تبدیل شد به این قیافه:

ملت همه زدن زیر خنده.

هاج و واج مونده بود.تنها پشیمونی که دارم اینه که ازش عکس نگرفتم(حیــــــــــــــــف...)

خلاصه جاتون خالی خیلی صحنه ی جالبی بود

کلا خیییییییلی خوش گذشت اون روز...

رفیق دلم برات تنگولیده



نظرات شما عزیزان:

همراز
ساعت9:11---6 دی 1391
چه كار جالبي!
سلام مي رسوندي


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت21:24---3 دی 1391
هه ... الهی ... ای جانم .... حتما حسابی هم حال کردید با هم نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: واااااااااااااااااای آره...خیلی!♥


سایه
ساعت11:52---3 دی 1391
پس زندگی خوابگاهی هم دیدی.اتاقا تو هم ریخته خوبیش اینه مامانا نیستن جیغ بزنن بگن جمع کن.ما که جمعه میشه دو سه ساعت اتاق و کمدا و تختمونو مرتب می کنیم نیم ساعت بعدش آدمن فکر نمیکنه اتاقه رو تا حالا مرتب کرده باشنپاسخ: هه ههه ههه ههه.... آره بابا...من خودم اتاقم مٍجنگل شده!مامانم که اصلا تحملشو نداره!خخخخخخخخخخ

مجید
ساعت20:51---1 دی 1391
دوستت دارم نه به خاطر شخصیت تو بلکه به خاطرشخصیتی که من در هنگام با تو بودن پیدا میکنم
پاسخ:☺☻☺


Mahan
ساعت18:57---30 آذر 1391
اوکی اوکی!!!!!
فهمیدم!
پس حسابی خوش گذشته ..
ایول


زهره
ساعت22:38---29 آذر 1391
آجی پس چرا نظر منو تایید نکردی

NoBoDY
ساعت21:13---29 آذر 1391
slm alaYkom. mes in ke dir residam. ooh ohh. . inja chegha chologh shode!!!!!!!

شـیـ ♥احسان♥ ـطون
ساعت12:12---29 آذر 1391
بلا نگیری تو

انگشتتو خیس میکردی میکردی تو گوشش یک حالی میده


دختران دره هاي سبز!
ساعت18:14---28 آذر 1391
خوب شه حالتتتتتتتتتتتتتتت

**فریاد بی صدا**
ساعت17:26---28 آذر 1391
سلام عزیزم. ممنون. تو خوبی؟

خوش به حالت.

امیدوارم بهت خوش گذشته باشه.



یلداتم پیشاپیش مبارک عزیزم.
پاسخ: ایییییییی جانننننننن...فدا مداااااااااات


امین
ساعت15:10---28 آذر 1391
✿✿✿✿ افرادی که با ما هم عقیده هستند ✿ به ما آرامش میدهند؛

و افرادی که مخالف با عقیده ی ما هستند ✿ به ما دانش



آدمی برای لذت بردن از زندگی ✿ به آرامش نیاز دارد؛

و برای چگونه زندگی کردن ✿ به دانش ✿
پاسخ: جمات فیلسوفانه ت منو مرررررررررررررررگ!!!!!


آنــــــــــــی
ساعت13:37---28 آذر 1391
سلام آجی...تو خوبی؟؟؟خیلی خوش گذشت نه؟؟؟کاش منم بودم....

مر۴۰ که اومدی....شب یلدات پیشاپیش مفارک پرنسس خانومی!!!
پاسخ: آره...جات خالی... یلدای تو هم مفالک.فداااااااااااااااااااااااااااات☺☻


عنایت
ساعت21:44---27 آذر 1391
در شب تاریک گر نتوانی شوی خورشید، مهتاب باش...... البته میتونی‌ کرم شب تاب هم باشی‌!...
پاسخ: همون کرم شبتابو ترجیح میدم...!!!!!!!


عنایت
ساعت21:39---27 آذر 1391
قهر!!!

نگو از یه پرنسس بعیدهپاسخ: هیچم بعید نیس!!!!!!


نسترن
ساعت21:34---27 آذر 1391
رفتی دلتنگی هاتو وا کنی...

نگفتی ما دلتنگت میشیم!!!

پاسخ: دیگه اگه نمیرفتم میمردم احتمالا... لطف داری نسترن جان!


دکتر مریم.د
ساعت21:28---27 آذر 1391
سلام علیکم خانوم جون.چطوری؟حال کردی اومدی پیش ماها. . .

اونی که باهاش هماهنگ کرده بوده من بودما!هه هه خواهش میکنم تشویق نکنید بله زحمت زیادی بود که کل خوابگاهو خبر کردم الا دوستشوپاسخ: هه هه...یکم خودتو تحویل بگیر!!!!!! منو سکته دادی تو!!! همش میگفتم الان یه سوتی میدی کل برنامم به فنا میره...!!!!!!!!! فدا مداااااات.شه شه شه


Mohsen
ساعت20:37---27 آذر 1391
لاستي يلدا نزديكه

همه ي لحظه هاي پاياني پاييزت...

پر از خش خش آرزوهاي قشنگپاسخ: میسی داداشی.یلدات مبارک و پر از چیزای خوب.


jigily
ساعت20:37---27 آذر 1391
هه هه هه ای کاش عکس گرفته بودی میدیدیمش

شیطان
ساعت20:33---27 آذر 1391
خوش گذشت بهت انشالله
پاسخ: آره...خیلی! جای همتون خالی...


مهوار
ساعت18:50---27 آذر 1391
سلام پرنسس

منم دلم برای رفیقم که کرمانه تنگیده...

پاسخ: رفیقتو دیدم مهوار...خیلی دختر خوبی بود.


مرجان
ساعت13:50---27 آذر 1391
سلااااام پرنسسمممم.خوبی اجی جوونمممممممم؟چن روز میومد اپ نبودی!!پس بگو رفتی غافلگیری!!خوش گذشت دیگه حسابی!!فدااات ایشاااا... همیشه خوش باشیو خوش بگذره بت

رفیق همیشگی
ساعت13:23---27 آذر 1391
به رفیقتم خیییییییییییییییییلی خییییییییییییییلی خوش گذشته.اون صحنه که تو رو دیدم بالا سرم نشستی و بهم لبخند میزنی و من اینقد کپ کرده بودم که حرفم نمیومد رو هیچوقت فراموش نمیکنم رفیق

perfect...پاسخ: فدااااااااااااااااااااااااااای تو... منم همینطور!!♥


داداش محمد
ساعت12:13---27 آذر 1391
سلام خوبی؟

پس از روش سورپرایزینگم استفاده می کنی؟!!!

یلدای شمام مبارک

بای تا های
پاسخ: سلام.آره... من عـــــــــــــــــــــاشق سوپرایزم.


محمدجواد
ساعت10:51---27 آذر 1391
سلام آجي گلم.پرنسسم..

منم شب يلدا رو بهت تبريک ميگم..

ممنون عزيزم...پاسخ: خواهش مینمایممممممممم...☺


MohseN LoveR
ساعت23:42---26 آذر 1391
سلااااااااااااااميو تقديميو به آجيميو.خوبي؟

عاشق غافل گيريم.

واي ميدونم چه حسي داشته دوستت.

آخه منتظر بزرگترين غافل گيري زندگيمم.ولي خوب مطمئنم كه هيچوقت غافل گير نميشم.بگذريم.

اميدوارم هميشه شاديتو ببينم.پرنسس خانم.
پاسخ: علیک سلام. مرسی داداش... امیدوارم غافلگیری زندگیت زود اتفاق بیوفته...


roz meshki
ساعت23:20---26 آذر 1391


کلبــه احســاس من!!!
ساعت22:55---26 آذر 1391
گاهی گمان نمیکنی و میشود،گاهی نمیشود که نمیشود،گاهی هزار دوره دعا بی اجابت ست،گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود،گاهی گدای گدایی و بخت نیست،گاهی تمام شهر گدای تو میشود...پاسخ: خیلی به دلم نشست... هی..........:(

هانیه
ساعت22:38---26 آذر 1391

ای جان خوب کاری کردی
خیلی حال میده غافلگیر کردن دیگران


اجی محدثه
ساعت22:32---26 آذر 1391
سلاااااااااااااااااااام
پری جون
خوبه دوستتو سکته ندادی بابا هههههههه

خوشحاااااااااااالم که بهت خوش گذشته ابجیییییییییییییی


kimia
ساعت21:56---26 آذر 1391
عادت می کنیم








به داشتن چیزی و سپس نداشتنش








به بودن کسی و سپس به نبودنش








تنها عادت می کنیم … اما فراموش نه


++++++++++++++++++++++++++++=


سلام عسييييسم به سلامت كه برگشتي
پاسخ:
مررررسی.............

پاسخ: اوهوم...این متنه رو خیلی دوس دارم.


مریم
ساعت20:57---26 آذر 1391
سلام آجی

سلامتی

حالم خوبه خوبهه

فدات بشم

تو خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: خدارو شکر... منم خوووووووووبم!


تنهای شیطون
ساعت20:31---26 آذر 1391
پاسخ:

سیییییییییییییییییییییییلوم پرنسس

زیاد نت نمیام گلم فقط مطلب میذارم هر از گاهی...

درگیر کارای دانشگاهم که هیچوقت تمومی نداره...پاسخ: آها...بازم ممنون که اومدی پس☺


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 26 آذر 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.