خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!

♦ یکی از دبیرستان های تهران هنگام برگزاری امتحانات سال ششم دبیرستان

به عنوان موضوع انشاء این مطلب داده شدکه:

شجاعت یعنی چه؟

محصلی در قبال این موضوع فقط نوشته بود،

شجاعت یعنی این

و برگه ی خود را سفید به ممتحن داده بود و رفته بود؛

اما برگه ی آن جوان دست به دستِ دبیران گشته بود و همه

به اتفاق وبدون استثناء به ورقه سفید او نمره بیست دادند.

فکر میکنید اون دانش آموز چه کسی میتونسته باشه؟

دکتر علی شریعتی...



نظرات شما عزیزان:

Saman.TanhaTarinTanha
ساعت1:21---17 دی 1391
لــرزش صدام مال ســرماي هواس
اشــک تو چشــمام هم همــين طور ...
چــيزيم نيــست به خــدا ، من فقــط دلواپــس توام ...
لبــاس گرم تو چمــدونت گذاشــتي ؟؟؟
Salam Alekom AJi Princess , in Upet Ham Aliii Bood Eyval Mohassel Va Afarin Dr Shari'ati


Mahan
ساعت12:22---15 دی 1391
زندگی زیباست
زشتیهای آن تقصیر ماست
در مسیرش هر چه نازیباست آن تدبیر ماست
زندگی آب زلالیست
روان می گذرد
آنچه تقدیر منو توست..
همان می گذرد.


سلام جیگر. ناراحت نشی نمیرسم بهت سربزنم.. آخه وقت امتحانه دیگه!!


مجید
ساعت11:57---15 دی 1391
دویدم و دویدم،

به قلکم رسیدم.

زدم اونو شکستم،

تا پول بیاد به دستم.

هیچ چی نبود تو قلک،

به جز یه سوسک کوچک.

سوسکه بگم چی کار کرد؟

ترسید و زود فرار کرد.

خونه ی اون خراب شد،

دلم براش کباب شد.

دویدم و دویدم،

رفتم برای سوسکه،

قلک نو خریدم


jigily
ساعت10:18---15 دی 1391
دقت کردین اونی که دوستش نداری

اصراااار پشت اصرار....

اونی که دوستش داری

انگار نه انگار....!!


چیا
ساعت20:33---14 دی 1391
می آیی

در آغوشم می گیری

روی موهای شقیقه ات دست می کشم

مگر خیال ها هم

پیر می شوند؟



سلام آپم سربزنین ونظربذارین خوشحال می شم!


چیا
ساعت20:29---14 دی 1391
واقعا زیبابود وخیییییییلی جالب !!!به این می گن شجاعت!

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت17:10---13 دی 1391
والا فقط هم این اقای شریعتی
پاسخ:آره....توپه!!!


anita
ساعت12:17---13 دی 1391
خو آخه به ما همچین موضوعی نمیدن که بهشون بگیم شجاعت چیه...

kimia
ساعت11:55---13 دی 1391
فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی ، دلم برات تنگ شده عزیز دل کجایی ؟
پاسخ: اومدم آجی گلییییییییییییی.


ژيلا
ساعت21:43---12 دی 1391
اجی امروزاپ نکردی کجایی

عزرائیل
ساعت21:20---12 دی 1391
آره این کس کلک بازیا فقط از شریعتی بر میاد
خودم از طرفدارای عجیبشم


sahar
ساعت21:06---12 دی 1391
جالب بود

Mohsen
ساعت17:15---12 دی 1391
جالب بود.

استاتيرا
ساعت16:43---12 دی 1391
سلام پرنسس.....

sadegh
ساعت16:42---12 دی 1391
خیال کن روزگارم رو به راهه
خیال کن رفتی و دلم نمرده
خیال کن مهربون بودی و قلبم کنار تو ازت زخمی نخورده
خیال کن هیچی بین ما نبوده
خیال کن خیلی ساده داری می ری
خیال کن بی خیال بی خیالم شاید اینجوری آرامش بگیری
گذشتی از منو
ساکت نشستم
گذشتی از منو
دیدی که خستم
تو یادت رفته که، تویِ چه حالی
کنارت بودم و زخماتو بستم
خیال کن که سرم گرمه عزیزم
خیال کن بی تو هیچ دردی ندارم
خیال کن زمستونه، ولی من توی شبهام، شب سردی ندارم
خیال کن قلب من شکستنی نیست
خیال کن حقمه تنها بمونم
خیال کن عاشقم بودی ولی من
شاید قدر تو رو هرگز ندونم


NoBoDY
ساعت12:36---12 دی 1391
ایول ایول خوشم اومد . ماشالا دلی داشته ها . معلمه های حالا ضاغارتن اینا حالیشون نمیشه

خوب بگذریم

سلام دادا.....من اومدم!(خوش اومدی جیگر . از اینورا !!!! )البته با گوشی!!!!(بهله بهله ) درکمال تعجب باز کرد!!!()نمیدونم چرا کامپیوتر باز نمیکنه!!!!

چطوری با امتحانا؟ ( عجیب دارن عذابمون میدن . تعطیلی ننداختن بین امتحانا که زود تر تمومش کنیم بریم اردو شاید بیایم شیراز شاید همدان )شیری یا روباه؟ ( ترکوندم . از شیر یه چی اونورتر ) ( فقط خیلی فشار رومونه شبا 4 ساعت خواب دارم :| )

وای با گوشی عذابه. ( آره میدونم )

پستات عاااااااالی بودن.معرکه.بیست.( لطف دارید به پای شما نیمرسه )

موفق باشی :-) ( سلامت و سربلند و شاد و خرم باشی )



یه بار دیگه سر بزن ببین اگه باز شد خبر بده . . فعلا


مجید
ساعت23:46---11 دی 1391
هااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااا
اییییییی دل غافل اون میگی ها اون.............هااااااااااااااااااا


مجید
ساعت23:42---11 دی 1391
ای دل غافل !شالا از پول برداشتنه این دخترا از عابر ناراحت نشدی باشه
هههههههههههییییییییییییییییی ییی
دل غااااااااااااااااااااافل
درکت میکنم حقیقت تلخه


مجید
ساعت23:31---11 دی 1391
سلام آجیییییییییییییی
از بس دیر ه دیر سر میزینی یادم نیس چی گفتم
بعدم کدوم پشا رو باید نگاه کنم؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟
؟؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟

ها اون بالای وبی رو میگی آهان همش با اون چش تو چشم اما بگو چی رو باید یه بار دیگه بگم؟
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآجججججججججججییییییییییییی یییییییی


ژيلا
ساعت23:12---11 دی 1391
ایییییییییییییییییی خوبم بدنیستم اجی
نگران نباش اجی زندگی پستی وبلندی داره گلم


مرجان
ساعت22:55---11 دی 1391
اخره شجاعته واقعاااااا

غمكـــــــــــده
ساعت19:20---11 دی 1391
عذاب يعنى اونى كه دوسش دارى بشينه بغلت، از اونى كه دوسش داره بهت بگه

اجی محدثه
ساعت18:52---11 دی 1391
خخخخخخخخخ...پری فک کردم خودت بودی هههههههههههه

ابجی به داداش سعید بگو *غمکده* ابجی محدثه گفت مگه قرار نیس ادم بشیم
مگه پس گردنی دلت میخواد؟؟؟


غمكـــــــــــده
ساعت17:27---11 دی 1391
mer30 aziz ke sar zadi hala biya pole bimarestano hesab kon zadi sarmo shekondi
پاسخ: تقصیر خودته...تو باید حساب کنی!


استاتيرا
ساعت16:56---11 دی 1391
سلام سلامپاسخ:هههههههههههههههه بابا دمت گرم.رفتی پرسیدی؟!! آره فرق داره! معلمای الان ذوق ندارن!معنای شجاعتو هم نمیگیرن! باوشه!

ژيلا
ساعت15:40---11 دی 1391
سلام اجی جوونمممم خوبی چطوری گلم چه خبرا

ژيلا
ساعت15:37---11 دی 1391
به سلامتی اون سربازی که۵۵دقیقه وایسادتوصف تلفن که۵دقیقه باعشقش حرف بزنه ولی هرچی زنگ زدبازم پشت خطی بود…

شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت13:52---11 دی 1391
دمش گرم...آخرته شجاعنه ها...ماام گاه گاه ازین غلطا میکردیم اما صفر میگرفتیم

غمكـــــــــــده
ساعت1:54---11 دی 1391
شاگرده دكتر شريعتي بوده با پسر شجاع نسبتي كه نذاره؟؟
هه قشنگ بود
آپ كردم فقط بخاطر تو وب و زير و رو كردم فقط بخاطر تو
راستي اين علامت يعني چي؟
يعني چونم ميخواره؟؟
باز ديوونه شدم


رفیق همیشگی
ساعت22:46---10 دی 1391
این داستانو شنیده بودم ولی نمیدونستم این دانش اموز کی بوده؟!ولی کلا دمش گرم.ایول.حال کردم.
پاسخ: منم خعلی حال کردم........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 11 دی 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.