خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!
   قتل


بدجایی ایستاده ام ...روی نامطمئن ترین گسل دنیا!!!!

گاهی باید خودت بمیری تا دیگری را زنده کنی...

ولی..نمیدانم!زنده خواهد شد؟

من برای زنده کردنت عیسی هم.میشوم رفیق!

بنشین و خوووووب تماشاکن...



نظرات شما عزیزان:

آنی
ساعت17:00---1 فروردين 1393
تنها خداست که میداند
“بهترین”
در زندگیت چگونه معنا میشود!
من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم.
نوروزت مبارک. ^_^


SAHAR
ساعت22:47---29 اسفند 1392
پروردگارا...

یک ذهن آرام

یک تن سالم

یک خواب شیرین

یک خیال راحت

یک روزقشنگ

یک خبر خوش

یک خوشی از ته دل

یک سال پرازمهمونی وپول

نصیب همه عزیزانم کن

*عیدنوروز به همه دوستان مبارک*


hadi
ساعت22:37---8 بهمن 1392
سلام ابچی چونم.خوبی؟؟؟؟: X

تنهای شیطون
ساعت18:32---22 آذر 1392
سلام جیییییییییییییگر خوش اومدی کجاها بودی میدونی چقد اومدم تو وبت تا که امروز دیدم برگشتی؟!
همشونو باید جبران کنی
امیدورم حالت خوب باشه گلم


داداش مرتضی
ساعت10:40---22 آذر 1392
ابجی خبرمو نمیگیری .پستات قشنگ بود خوندمشون.بیا اجییییی منتظرتم

هادی
ساعت23:07---20 آذر 1392
سلام..
اتبجی جونم. دلم برات تنگ شده
خیلی
خیلی خوشحال شدم که با زاومدی به وب من..
بازم منتظرت هستم...


آنی
ساعت23:06---20 آذر 1392
آجی! برگشتی؟! ینی من بیدارم؟!@_@
چرا بعد این همه مدت اومدی این رو نوشتی؟ آدم گریه اش میگیره...TT^TT


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.