خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!
   گیج!!!


 امروز من و احساسم با هم آشتی کردیم...

آخه چند وقته اصلا محلش نمیذاشتم،بهش اهمیت نمیدادم،نادیده میگرفتمش،کلا همش میگفتم به درک!!!

اما امروز خودمم نمیدونم چطور شدکه همه ی حرفاشو گوش کردم!دلم براش تنگ شده بود...

مثل یه درون ناخود آگاه شد برام.فک کنم عقده ای شده بود این چند روزه احساسم!!!

تا دم در کلاس زبانم رفتم ولی یهو بی دلیل احساسم بهم گفت از اون طرفی برو!

منم مثل مسخ شده ها گفتم باشه و راه افتادم.فقط همین جور میرفتم.تا جلوی پاساژ زیتون.که گفت برو تو پاساژ و یه جا بشین!

منم باز مث بچه های حرف گوش کن(!!!) رفتم رو یه صندلی نشستم!!!

بعدشم به دوستم smsدادم.اون که کلا هنگ کرده بود از دس من.هر چی میپرسید فقط میگفتم نمیدونم.فرق نداشت سوالش چی باشه(خوبی؟چرا نرفتی کلاس؟الان میخوای چیکار کنی؟چرا رفتی تو زیتون؟چه حسی داری؟میخوای یه چیزی بخوری؟و...)  جواب من همین بود:نمیدونم!

گیج گیج بودماااا...به قول دوستم میگفت چیزی خوردی!!!؟

من:|

فک کنم خودم واسه خودم اکس میزنم.یعنی یه همچین قابلیت های درونی ای دارم من!!!

دیگه جونم براتون بگه آخرشم یه بستنی زدم تو رگ که خییییلی چسبید جاتون خالی.بعدشم اومدم خونه.پل هوایی هم مث همیشه جییییییغ و دو!!!!شه شه شه...

الانم درخدمت شمام!!!

خُـــ من برم دنبال کارام دیگه.

فک کردین مث شما بیکار و علافم؟.نخییییر...الان ارباب رجوعام صف کشیدن.یه همچین آدم مهمیم من!!بــــــــــعلــــــــه...

پس بدروووووووووووووووووود...عزت زیاد!



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت15:59---18 دی 1391
دلتنگم ؛
نه برای کسی از بی کسی !
خسته ام ؛
نه از تکاپو از در به دری !
نه دوستی ؛
نه یادی ؛
نه خاطره ی شیرینی …
تنهایم ! تنهاتر از آن سنگ کنار جاده ….
اما مشتاقم ؛ مشتاق دیدار آن کس که صادقانه یادم کند … !!!


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت16:25---17 دی 1391
اگـر مــيدانستم....
بدون مــن....
خــوش تري.
نوبــت به تو نمــيرسيد....
مــن...
تــرکت مــيکردم...
AJi Mamnoon Bazam


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت1:29---17 دی 1391
اى کاش
گفته بودى عاشق ديگرى شده اى …
من خودم هم عاشق بودم
دردت را درک مى کردم.
Afarin Aji Princess


vahid
ساعت22:57---16 دی 1391
سلام مرسی که اومدی مطالب خیلی خوبی گذاشتی دمت داغ
سلام منم لینکت کردم


کمپ عشق
ساعت16:32---16 دی 1391
سلام وبت عالیه
راستی لینک کردمت لینکم کن
خبرشم بده


مجید
ساعت12:08---15 دی 1391
عشق با لبخند شروع میشود با بوسه شکوفا می شود با گریه رشد می کند با ۱۱۰تمام می شود

jigily
ساعت10:14---15 دی 1391
چه فرقی میکند.....

در سیرک یا د ر خانه؟!

خنده ات که تلخ باشد

تو هم دلقکی....!!


sahar
ساعت21:22---14 دی 1391
اورین ابجی دیگه باهاش قهر نکن بستنی که خوردی کوفتت بشه منم میخوام

sadegh
ساعت18:09---14 دی 1391
خطا از من است ، می دانم …
از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نعبد “
اما به دیگران هم دلسپرده ام
از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین “
اما به دیگران هم تکیه کرده ام
اما رهایم نکن
بیش از همیشه دلتنگم
به اندازه ی تمام روزهای نبودنم …


مجید
ساعت15:29---14 دی 1391
اه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟/
تنها خوری نامرد ما هم بستنی می خوایم.


استاتيرا
ساعت12:51---14 دی 1391
♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o...


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت17:02---13 دی 1391


بی وفا!!

ایـن روزهـا نـه مـجـالـی بـرای دلـتـنـگـی دارم و نـه حـوصـلـه ات را.. ولـی بـا ایـن هـمـه،

گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـیکـنـد


پاسخ: مرسی آجی ملی...


غمكـــــــــــده
ساعت16:20---13 دی 1391
احساسات تو حلقم
آبجي ما كجاس پس


nima
ساعت15:47---13 دی 1391



مے گویَنـב مَرگـ

















حـَـق اَســتـ ...

















خـُــבایــا :

















حَقــّم را مے خواهـَـم ...




++++++++++++++++++++++++++++++++

امتیاز یادت نره............


استاتيرا
ساعت14:14---13 دی 1391
سيلام آجــــــــــى آپم

anita
ساعت12:21---13 دی 1391
آجی چه احساس باحالی داری!!!خو چرا با بچه قهر کرده بودی؟؟؟این که این همه بهت حال داد که!!!گناه داره....دیگه باهاش قهر نکن...

مرجان
ساعت12:20---13 دی 1391
اجییییییییییی خعلی باحال بوددد!!منم بستنی میخواام
وااای پل هواایی من عاشقشممممم!!!خعلللی کیف میدهههههه


استاتيرا
ساعت11:21---13 دی 1391
آخى.....





جالب بود....





بستنى هم نوش جونت.....





اين دفه يه دونه هم عوض ما بخور....





پولشو بعدن با هم حساب مي كنيم
پاسخ: خخخخخخخخخخخخخ باشه!!!


شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت11:06---13 دی 1391
ایول پرنســــــــــــــــــــــــــ س

خعلی کِف میکونم ازین حرکتا

خودایی مارم این چند وقت گذاشته بودی تو کَف

خانوم به ارباب رجوعات برس در نرن...


ژيلا
ساعت1:16---13 دی 1391
دیگه نبینم اینقده ریز بنویسی


ژيلا
ساعت23:54---12 دی 1391
من دیوووووووووونه این همه احساستممممممممم
که اینهمه علاااااااااااااااااااااااااااف میگرده
اونوقت خودشومیذاررررررررره
ادمه مهم هههههههه
بستنی هم کوووووووفتت نشه الهی
که بدون من میخوررررری


رفیق همیشگی
ساعت23:18---12 دی 1391
تازه منم به حس تو گوش کردم.امروز کلی خوش به حالش شده...

ولی خودایی هنوزم هنگم!
پاسخ: من خودمم هنگم...!!!!!!!!


اجی محدثه
ساعت23:08---12 دی 1391
جالب بود ابجی ااااااااااا...میگم گلم این احساست الان مثلا به چی سوقت داد جز ولگردی بجای کلاس زبان؟؟؟

بابا احساستو عشق ست خواهری

احساس من که اکبند اکبند هنوز به خروش نیوفتاده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 12 دی 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.