خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!

 یکی از قلمرو های من تو این دنیا،پل عابر پیاده س!!!بخصوص توی شب...

یعنی عشق میکنم اون بالا...

احساس میکنم از دنیا جدام...از مسیر این زندگی و هرچی مربوط بهشه!

انگار که کوله پشتی مشکلاتمو گذاشتم همون پایین و اومدم بالا...

زیرپام ماشینا باسرعت میرن.همه به دنبال چیزی...کاری...مشکلی!!!

اون بالا خیلی حس خوبی بهم میده.

واسه خودم هرچی توی دلم مونده داد میزنم(البته اول باید بپام که کسی بالا نباشه که یه راست میبرنم تیمارستان!!شه شه شه)

قشنگ یه تخلیه ی احساسات اساسی(امتحان کنید-تضمینیه!)

یه جیغ از ته دل...بعدشم میدوم تا تهش!یووووووووهووووو...

به قول جویورین(فیلم دختر من):هر وقت از همه چی خسته شدی و خواستی فرار کنی لازم نیس بری یه جای دور...فقط برو یه جای بالا!!!

 



نظرات شما عزیزان:

آنی
ساعت11:35---8 دی 1391
هه پس تو هم پل هوایی دوست داری!!!! ایول!!!!بزن قدش آجی....چرا اینقد محکم زدی؟؟؟دستم درد گرفت....!!
پاسخ: چقد شل و ولی دختر!!! درد داشت؟!!!


sara
ساعت15:32---7 دی 1391
اره..

خیلی حال میده..

پل هوایی یکی پیشه خونمون هس..

من همیشه ولم اونجا..!

یکی باید بیاد جَمَم کنه..!




پاسخ: ای جان... ایول! خیلی حال میده...


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت1:16---7 دی 1391
توی این هوای سرد
دلم هوس کرده تو بغل عشقــــــــم
آروم بخوابم
و دیگه هیچی جز آرامش نفهمم . .. !
Ha ey... Amma Aji Ghashangtar Az in , ine k Ba Eshghet Az Pole Abere Havayi Begzari o Be Adama Dast Tekoon Bedi o negat konan o beheshoon Soo Soo Koni... Ha ey khodaaaaa... Aji Kheyli Vaghte Eshghamo Azam Gereftan..., hey hey Delam Bikhodi Khoshe Mage Na? Che Dele Khoshi Daram Khodaaaaaaaaaaaaaaaaaa


eli
ساعت16:19---6 دی 1391
سلام پرنسس جون جون جونم خوبی؟خوشی؟سلــــــــــــامتی؟؟ اون بالا بالا ها یاد ما هم باش...ما که دستمون نمیرسه....

داداش محمد
ساعت13:10---6 دی 1391
سلام خوبی؟
ممنون بم سر زدی


sahar
ساعت11:27---6 دی 1391
lما تو شهرمون پل هوایی نداریمپاسخ:بابا برو بالای پشت بوم!غصه نخوریا ...

nima
ساعت10:42---6 دی 1391
سلام اجی بیا درباره داداشم نظر بده منتظرمااا
پاسخ: هااان؟


همراز
ساعت8:52---6 دی 1391
چي شده؟!پاسخ: هه هه!!! خودتو درگیر نکن!!!

اجی محدثه
ساعت0:32---6 دی 1391
خوشبحالت خل و چلی هاتو میتونی بری رو پل عابر پیاده
من چه کنم که شهرمون پل عابر نداره.آآآآآآآآآه
بقول جویورین میرم تو اسانسور تفسمو نگه میدارم ارزو میکنم بلکه براورده شه اینم خوبه....خخخخخخ

اجی؟ ......
یورین عین خودمو خودت خل و چل یود خخخخخخخ !!!!!!ههههههههه


ژیلا
ساعت0:19---6 دی 1391
سللللللللللللللللللللللللللللل للللللاااااااااااااااااام قربونت برم خوبی اجی چقد دلم برات تنگ شده بود شرمنده این مدت نبودم

بخدا کامپیوتریهوایرادپیداکرد

به هرحال شرمنده

اجی منم این متنتوبه زووووووووووووووووووووووووووورخ وندم اجی من چشام

خیلی ضعیفه جوون خودت مراعاته منوبکنپاسخ: بابا من درشت بنویسم یا ریز؟!!!هااااااان؟!!!!


Mahan
ساعت23:36---5 دی 1391
چیزها دیدم در روی زمین:کودکی دیدم که ماه را می بویید، قفسی بی در دیدم که در آن روشنی پرپر می زد، من زنی را دیدم ،نور در هاون می کوبید.ظهر در سفره آنان نان بود،سبزی بود، دوری شبنم بود،کاسه داغ محبت بود.من گدایی دیدم ، در به در می رفت، آواز چکاوک میخواست و سپوری که به یک پوسته خربزه می برد نماز..پاسخ: هه! عااااااااااااااالی بود داداشی

NoBoDY
ساعت23:14---5 دی 1391
waaay khoda 5 shanbe emtahanamoon shoro mishe پاسخ: بابا این معلما انگار عقده دارن بعضیاشون!!!!! اوه اوه...پس خیلی اوضاع بیریخته...خوب درس بخون داداشی! میترکونیییییییییییییییییییی

lev
ساعت23:12---5 دی 1391
روزـی میـرسَد.



بـــی ـهیــــچ خَبـــَـــری.



بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم.



دَـر جـــآده هــآـی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآـی عَجیـــــب.



رـآه خــــوآهم افتـــــآد.



مَـــن کـــه غَریبـــــم.



چـــه فَــــرقی دـآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم.



همــه جــــآی جهــــآن تنهـــــآیی بــــآ مَـــن است...
پاسخ: ممنون خیییییلی قشنگ بود...


NoBoDY
ساعت22:59---5 دی 1391
ey way webam barat baz nemishe . asan dg vaghti aji princess natoone webe mano baz kone bayad daresho gel begiran bere , hala man chi kar konam ???? . be ghole maaroooof ,hichi yadam raf . ghaleb avaz konam


vali in rooza nemidoonam chi shode har ki nemitoone biad webam mige baz nemishe , vali webe hame bara man baz mishe . be del nagiria shoookhi bood


رفیق همیشگی
ساعت22:57---5 دی 1391
وقتی متنتو خوندم یاد روزی افتادم که باهم رفتیم کنار رودخونه و تو جیغ کشیدی.یادته؟خاطره قشنگیه...

متنتو خیلی دوس داشتم و 100% باهاش موافقم
پاسخ: هه... آره یادمه!!!خخخخخخخخخ چه روز باحالی بود...چقدر تو حرص خوردی که دیر میرسیم مدرسه!!! مثل همیشه منم بیخیال!!!هه هه ...


NoBoDY
ساعت22:54---5 دی 1391
morde shoore in donya ow in keshvaro ow in zendegi , behtarin senneto dari mirini tooooooooosh . ras nemigam ??? akhe che khoooshi darim ??? kheyli honar konim shekast eshghi bokhorim bioftim ye goooshe . . hamash bayad berim in kara bokonim ya berim tahe chah ya bala poshte boom ya bala pore abere piade



dg sar nemizani jigar ???!!!!!!!!!!!!


kimia
ساعت22:43---5 دی 1391
گاهی سکوت می آموزد:







بودن ، همیشه در فریاد نیست !








پاسخ:خواهش میشه گلی☺


roz meshki
ساعت21:52---5 دی 1391


پرنسس
ساعت21:30---5 دی 1391
درشت نوشتم؟!!!!!!!!!پاسخ: خخخخخخخخخخ

مرجان
ساعت21:26---5 دی 1391
سلاممم عزیزممم.خیلی قشنگ بودد جه حسه خوبی.حستو خوب بیان میکنی اجی جوونم خیلی قشنگ بوددد الان هوس کردم اینکارو بکنم!!!پاسخ: الان درشته؟ کجاش درشته خب؟!!!!!!

زهره
ساعت21:13---5 دی 1391
این روز ها در خودم به دنبال کلیک راست میگردم،



تا از خودم copy بگیرم و کنار خودم paste کنم ...



شاید از این تنهایی خلاص شوم ...!!


پاسخ: مرسی که سریدی... جالب بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 5 دی 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.