خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!

 

 سلام داداشا و آجیای گلم!

 

خوبین؟من که کاملا نااااااااابودم! داغون! افتضاح!...

دیشب رفتم دندون پزشکی و دوتا از دندون عقلامو عمل کردم،در آوردم!

زجر بودا!!!گفت بدترین نوع دندان نهفته هست!1/5ساعت طول کشید!گیر کرده بود.بیرون نمیومد!من که فقط اشک میریختم و میلرزیدم!...

 

ضعف کردم!پدرم دراومد!عذااااااااااابه!!!

دیشب تاصبح نخوابیدم...الانم به زوره مسکن سرپام!!!

حرفم نمیتونم بزنم!به زبان کر ولال ها رو آوردم!

الان یه طرف صورتم باد کرده اندازه گردو!!

 

خلاصه گفتم بترسونمتون که این دندون عقلاتونو عمل نکنین!!!

خدایا...قربون حکمتت برم من.این دندون عقل یه چه دردی میخورد آخه؟؟؟؟یعنی من هرچی فکر میکنم به نتیجه نمیرسم!!!



نظرات شما عزیزان:

علی ربانی
ساعت19:19---18 بهمن 1391
زیاد فکر نکن CPU ات ایراد پیدا میکنه ها
دندون عقل بهت نمیداد خدا که نمیتونستی نعمت حلال خدا رو بخوری و تبدیل به گُهش بکنی بعدش هم با عقل ناقصت یه وبلاگ پر از نمیدونم چی بزنی و بنویسی : (هر چی فکر میکنم نمیفهمم دندان عقل به چه درد میخوره؟)
خدا حکیمه کفر ننویس.


آنی
ساعت11:16---14 بهمن 1391
منم موندم این دندون عقل واقعا به چه دردی میخوره؟؟؟نه خداییش؟؟؟

روزیتا
ساعت13:24---10 بهمن 1391
تاحالادندونموعمل نکردم.خداروشکر.

نيلوفر
ساعت16:49---6 بهمن 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااام وايييييييييييييي ميدوني كيم؟دختر دره هاي سبز!بعد از اينكه وبمو حذف كردم يادم افتاد كه اي كاش ادرس وبتو برداشته بودم.ولي.....تا اينكه ديدم تو نظرات خانوم بلا يه نظر به اسم پرنسس هس.اومدم ديدم خودتي..خوشحالم از ديدن دوبارت گلم.به وبم بازم مث قبلنا سر بزن..ميدونم كه با معرفتي..ميبوسمتپاسخ: آدرستو که نزدی آجی...بازنمیکنه!!!!!

م ی ن ا
ساعت23:21---2 بهمن 1391
منم عاشق سریالم اونم کره ای

oboly
ساعت10:52---1 بهمن 1391
سلاین خوفی انگاری خیلی خرابی@به oboly سربزن منتظرتما

nima
ساعت21:16---28 دی 1391
ای کــاش

















یا بـــــــــــودی

















یـــــا از اول نبودی

















ایـــــن که هســـتیو کنــــارم نیســــتی …

















“دیـــــــــوانه ام می‌کنــــــــــد”


ژیلا
ساعت16:00---28 دی 1391
اوووووووووووف چه درده بدیه این دندون درد

میگم پرنسسم حالا دندون عقلوعمل کردی میگم نکنه عقلتم بپرررررره هیییییییییییی وایپاسخ: هه هه...!کدوم عقل؟!!!! خخخخخ


jigily
ساعت9:16---28 دی 1391
اجی من مطالبتو نمیخونم؟؟؟؟؟
زشته خجالت بکش!
حالا به اون دو تا وبم هم سر بزن ادرسشو تو وب جیگیلی نوشتم


sara
ساعت22:20---27 دی 1391
خدا اونروزیو که من میخوام دندون عقلامو بکشم نیاره..
هی وایه من...


natalie
ساعت14:57---27 دی 1391
اخی
ایشالا زود تر خوب شی
فدا مدا


jigily
ساعت19:56---26 دی 1391
اجی این چه حرفیه؟ من و بی وفایی؟ دیگه امتحانام تموم شد خدارو شکر! هر چهارشنبه میام پیشت

kimia
ساعت19:47---26 دی 1391
حجم نبودنت انقدر برایم سنگین است..



که کمرم را خم کرده...


غمكـــــــــــده
ساعت19:40---26 دی 1391
بهترم
ولي خيلي حوصلم سر ميره خونه ميگم بزنم برم بيرون كه نميذارن ميگن مريضي


غمكـــــــــــده
ساعت16:49---26 دی 1391
آبجي كوشي پس؟؟؟

::::خانوم بلا::::
ساعت13:08---26 دی 1391
راستی آجی اسم این آهنگ که تو وبت گذاشتی رو با اسم خوانندش رو بهم میگی؟؟؟
میسی عسیسم


::::خانوم بلا::::
ساعت13:04---26 دی 1391
الهی بمیرم واست آجی.....
چقدر زجر کشیدی....
ایشالله خوب میشی عقشم...


مریم
ساعت8:44---26 دی 1391
سهلااااااااااااااااااااااام بی معرفت خودتی.چون که روز تولدم منتظر بئدم بیای ولی ازت خبری نشد
در ضمن من که همیشه بهت سر میزنم.از جیقیلی خبر داری؟؟؟من هخر چی نظر میذارم ازش خبری نیس


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت1:20---26 دی 1391
Salam Ajim...
Ooooooof Dandoon
Dard.??? Are Mifahmam Che Migi... Mikesho Adamo Dandoon Dard..
Khodaro ShOkr k Man Dadoon Ham Hame Saaleme , Omidvaram HarChe Zoodtar Dadnoone Ajimam Khoobe Khoobe Beeeeeeeeeeshe...


بنده خاكي
ساعت22:42---25 دی 1391
اخه...بميرم الهي...
چقدر بد...
ايشاا...زود تر خوب بشي...
راستي خوش حال ميشم در جشن تولدم حضور داشته باشي...
منتظرتم...


Mohsen
ساعت21:30---25 دی 1391
آخ بميرم برات آجي
كاملا دركت مي كنم. بد درديه!!!


استاتيرا
ساعت20:54---25 دی 1391
مررررررررررررررررررررررسى آجــــــىِ گلـ من!!!!!!!!!


حتما يه روزى خواهم آمد


راستى دندونتم مبارك باشه!!!
ايشالااااااا زود زود خوب شى


مجید
ساعت20:49---25 دی 1391
گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن...

میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری...

اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل: چیزی شده؟؟!!!

اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با لبخندی سرد میگی: نه،هیچی ...


مجید
ساعت20:49---25 دی 1391
آجی دیگه به ما فقیر فقرا سر نمی زنی بی معرفت شدی ها!

SADEGH
ساعت20:28---25 دی 1391
چقـدر کمــ توقع شـده ام !!!

نہ آغوشت را مـیخواهـم

نہ یکــ کلام محبت آمیز ...

نہ حتـی بودنت را ...

همیـن که بیایـی و از کنـارم رد شـوی کافیست ...

مـرا بہ آرامش مـی رساند

حتی اصطکاک سایه هایمان ...


SADEGH
ساعت20:27---25 دی 1391
عجب دندوني بوده خدا رحم كنه

kimia
ساعت19:48---25 دی 1391
دلتنگى”

حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره

تمنای بودنش رامیکند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلتنگی

عین آتش زیر خاکستر است

گاهی فکر میکنی تمام شده

اما یک دفعه

همه ات را آتش میزند . . . . .

+++++++++++++++++++++++++

سلام نفسم قربونت بشم الهي چرا

آخه

من خودم تجربش نكردم ولي ميدونم

بد دردديه

امونه آدمو ميبره....

اميدوارم زوديــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ

خوب خوب بشي

نفسم...

دوست دارم ممنونم اومدي پيشم...

بوس بوس مواظب خودت باش@}; -: *


مهوار
ساعت18:35---25 دی 1391
خوبه مال ما هنوز در نیامده..

رفیق همیشگی
ساعت18:32---25 دی 1391
عزیزم...
خیلی شب بدی بود میدونم.ولی از پسش براومدی.پرنسس خودمی...


sahar
ساعت18:26---25 دی 1391
الهی..ایشالا زودتر خوب خوب شی گلم اگه اونجا بودم یه کش میزدم تو صورتت دردت بگیره بخندیم خخخخخخ شوخی کردم خدا کنه ابجی پرنس زوذی خوب شه

مرجان
ساعت18:06---25 دی 1391
سلام ایشالا بهتر بشی. من که تا حده چیز از دندونپزشکی می ترسم . عمرا هم نمیرم . نمی دونم چراها؟ ولی ترس خیلی بدی دارم مثه آمپول زدن که عمرا نمی زنم. بوس زود خوب شو

شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت17:44---25 دی 1391
خدا بداد دکتره برسه...اگه درد داشته باشه جفت پا میرم تو حلقش
پاسخ: بیچاره دکتره!!! دادا نمیری وبت دیگه؟!!!


امیرحسین
ساعت17:35---25 دی 1391
ایشالا که زودتر خوب بشی .
وقتی داشتن دندونتو میکشیدن اینطوری بودی ====>
وقتی شنیدی دندونتو باید بکشی ===>
دکتر وقتی داشتی گریه میکردی ===>


غمكـــــــــــده
ساعت17:10---25 دی 1391
سلام آبجي خوبي ؟ دندون عقل كه راحت عصب نداره من كشيدمشون ولي درد نداشتن

آبجي جات خالي مشهد حال داد با اينكه سرما خورده بودم ولي حال داد
پاسخ: کی گفته عصب نداره؟!!!!! خب تو کشیدیشون.من عمل کردم!کاملا افقی بوده مال من!!!


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت16:52---25 دی 1391
چقدرسخته توچشمای کسی که تمام عشقت رو دزدیده وبه جاش یه زخم همیشگی روقلبت هدیه داده زل بزنی وبه جای اینکه لبریزازکینه ونفرت بشی,حس کنی هنوزم دوسش داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 25 دی 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.