خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!
   ترس


 امروز تو وبلاگ چشمک(http://www.cheeshmaak.loxblog.com/)

اینو خوندم:

رابطه ای که توش اینا باشه:

1.برو مزاحمت نمیشم...

2.مث اینکه سرت شلوغه...

3.برو با دوستات خوش باش...

همین امشب بذاریدش کنار!

*هه!!!جالب نیس؟...

*به قولا:کاش میدانستی،قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیری و بگویی:بمـــــــان.!.نه اینکه شانه بالا بندازی و بگویی :هر جور راحتی....



نظرات شما عزیزان:

بنده خاکی
ساعت18:51---29 دی 1391
میدونی سخت ترین کار دنیا چیه ؟ غریبه فرض کردن یه آشنا ...!

mehrnoush
ساعت11:46---20 دی 1391
salam aji,khoobi???bebakhshid naboodam,halam khoob nabood,manam gire ye hamchin rabeteiam 5 sale
پاسخ: چرا؟!!!!!!!!!! خوبی؟


AmIr
ساعت23:28---15 دی 1391
اگر در خواب میدیدم غم روز جدایی را

به دل هرگز نمی کردم خیال آشنایی را


AmIr
ساعت22:18---12 دی 1391
در زندگی ات سه چیز را تجربه کن



دوست داشتن را برای تجربه



عاشق شدن را برای هدف



فراموش کردن را برای قبول واقعیتپاسخ: مرسی داداااااااا


مرجان
ساعت21:12---10 دی 1391
خیلی جالب بوددد اجی جووونمممممممممم

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت10:43---10 دی 1391
مدت هاست ... آن قدر مرد شده ای ... که کاری به کارم نداری ! با این حال ... نمی دهی "نان خشکی " ببرد ام، خیالم راحت شود عروسک دوران کودکی کسی بودن چقدر بد است!

anita
ساعت18:49---9 دی 1391
هنوزم؟؟؟؟؟نمیدونم....
پاسخ: اوهوم....عجبا!!!


آنی
ساعت12:36---9 دی 1391
آجی وبو امتحان کردم برا من درست میاد ....حتما اون موقع نتت قاطی کرده بوده....چمدونم....راستی....حالا من قالبت رو نمیبینم!!!!!
پاسخ: معلوم نی چشه!!!


اجی محدثه
ساعت12:09---9 دی 1391
زیبا بود.......یعنی خب تکراری بود.ولی پر مسما





خب دیگه چخبرا پری جونم......رفتی تو کار کپی کردن!





از خودت بنویس از اون خوشکلا که ادمو میبره





بقول داش امان مریخ...خخخخخخخخ ههههه
پاسخ: چیکا کنم دیگه؟!!! چششششششششششششم حالا مینویسم واسست!!!هیییییی


اجی محدثه
ساعت12:09---9 دی 1391
زیبا بود.......یعنی خب تکراری بود.ولی پر مسما

خب دیگه چخبرا پری جونم......رفتی تو کار کپی کردن!

از خودت بنویس از اون خوشکلا که ادمو میبره

بقول داش امان مریخ...خخخخخخخخ ههههه


شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت10:40---9 دی 1391
السلام علیک یا پرنسس

چطوری؟؟؟

کم پیدایی بلا

پرنسس چرا دیگه طراوت قبل و نداری؟؟؟

بخدا دقیدم انقد همه اینترنتو غم گرفته...یه امید به تو داشتیم اونم داره بر باد میره...چقد ادبی نوشتم...آفرین به خودم

بابا دخمل ایرونی بخند...لااقل تو دنیای مجازی که خودت واسه خودت شادی کن...

متنم قشنگ بود...ولی اون قرمزه که پایین نوشتیو بیشتر دوست داشتم


ترانه
ساعت0:30---9 دی 1391
سلاممممممممممم

خوبی ؟خوشششششگله...!

به وب منم سر بزن ممنونت می شم

مطالب وبتم باحال بود...
پاسخ: سلام .مخسی لطف داری. اوکی...اومدم.


mehran
ساعت23:45---8 دی 1391
سلام آبجی

آپم

منتظرم که بیای

بدوووووپاسخ: دوییییییییییییدم!!!


lev
ساعت23:29---8 دی 1391
salaam

mamanoon ke hamishe lotf darioo behem,sar mizani

az in be bad ham harchi khoshet omad mitoni kopy koni eshkal nadare faghat niazi be esme nist bi esm bezar

mc



bloget khooshelee paydar bashi doste manپاسخ: لطف داری داداش............☺


lev
ساعت23:24---8 دی 1391
salaam
mamanoon ke hamishe lotf darinoo behem sar mizanin
kopy eshkal nadare harchi mikhaen kopy konin niazi ham be esme manba nist bi esm bezar engar khoded neveshti mamanoon!

bloget khooshele paydar bashi


AmIr
ساعت20:27---8 دی 1391
چه رسم جالبی است !!!

محبتت را میگذارند پای احتیاجت …

صداقتت را میگذارند پای سادگیت …

سکوتت را میگذارند پای نفهمیت …

نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت …

و وفاداریت را پای بی کسیت …

و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بیکس و محتاج !!!



وبلاگت عالی بود به منم سر بزن پاسخ: ممنون


mohammadtehrani
ساعت15:50---8 دی 1391
چه جالب و تأمل برانگیز

ممنون که بهم سرزدی عزیزمپاسخ: خواهش میکنم... مرررررسی


مستی
ساعت15:46---8 دی 1391
آجییی کپی کردم ولی اسم وبتم گذاشتماااااااا پاسخ: اسم وب چشمک رو بذار!

Saman.TanhaTarinTanha
ساعت15:23---8 دی 1391
خدایا!!!

خیلی ها دلمو شکستن... دیگه تحمل ندارم... شب بیا با هم بریم سراغشون... من نشونت میدم... تو ببخششون
پاسخ: ...هی! مرسی دادا که سر میزنی!


چیا
ساعت14:34---8 دی 1391
همه ی زندگیمون درد








همه ی زندگیمون غم








جلوی آینه نشستم








وسط فکرای درهم








واسه چی ادامه میدم ؟








نمی دونم یا نمی گم








دیگه هیچ فرقی نداره








بغل ِ تو با جهنم








جلوی آینه نشستم








خوابم و بیدارم انگار








پشت سر کابوس رفتن








روبروم دیواره دیوار








پشت سر حلقه ی آتیش








روبروم یه حلقه ی دار








غم ِ اولین سلام و آخرین خدانگهدار








خسته ام ، یه تیکه سنگم








خالی ام ، یه تیکه چوبم








مثه یه قایق ِ متروک








توی دریای جنوبم








جلوی آینه نشستم








به نبودن مشت می کوبم








دارم از توو پاره می شم








به همه می گم که خوبم!








با تو سرتا پا گناهم








همه چی گندم و سیبه








هوا بدجور سرده انگار








دستای همه توو جیبه








باغمون گل داده اما








هر درختش یه صلیبه








ماهیه بیرون از آبم








حالم این روزا عجیبه








جلوی آینه نشستم








بی سوالم ، بی جوابم








نه چشام وا میشه از اشک








نه می تونم که بخوابم








مثه گنجشک توی طوفان








مثه فریاد زیر آبم








مثه آشفته ی موهات








مثه چشم تو خرابم








داشتی انگاری می ترکید








درد دنیا توو سرم بود








منو توو هوا رها کرد








هر کسی بال و پرم بود








روزای بدم که رفتن








وقت روز بدترم بود








این شبانه ، این ترانه








گریه های آخرم بود
پاسخ: میسسسسسسسسسی آجی


ژيلا
ساعت14:06---8 دی 1391
سلام پرنسسم خوبی همین جام

اجی من خیلی این حرفتوقبول دارم واقعااحسنت به توپاسخ: البته حرف من نیست .خودمم هنوز قبولش ندارم خیلی... ولی مرسی☺☻☺


مستی
ساعت13:54---8 دی 1391
کپی کنم آجییییییییییییی
پاسخ: با اجازه ی بزرگااااااااااان بعله!!!! خخخخخخخخ


مرده متحرک
ساعت13:48---8 دی 1391


مستی
ساعت13:45---8 دی 1391
آجیییی پرنسسیی اینو کپی کنم تو وبمپاسخ: باووووشه... آدرس وب چشمکو بذار!

مستی
ساعت13:40---8 دی 1391
شآدمآنــَم ڪه پُوستینــے پَهــטּ ڪنـَـم به زیــر احسآسـَـت ...
پاسخ: !!!!!!!...


مرجان
ساعت13:39---8 دی 1391
سلام دوست جونم خوبی؟ مطلب بیست !

من که ول کردم رفت ...بالاخره حرفه تورو نمیشه پشت گوش انداخت!
پاسخ: هه! به خاطر حرف من کلک؟ مخسی...فدااااااااااااااااات!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 8 دی 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.