خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!
   گاو


اگه گفتین چی شده؟

امروز گاوم دوقلو زایید!!!یعنی الان 3تا گاو دارم...

از خوشحالی درپوست خودم نمیگنجم!!!

 

*محض توجه اونایی که گاوشون میزاید عزا میگیرن!...بَهلــــــــــــــه!!!



نظرات شما عزیزان:

elsa
ساعت14:35---15 ارديبهشت 1392
kheili khoshjel neveshti

آنی
ساعت11:14---14 بهمن 1391
ههههههههه چه خوشحالی!!!

شـيـ♥احسان♥ـطون
ساعت17:26---4 بهمن 1391
وقتی میبینم انقد انرژی داری کیف میکنمپاسخ: مخسی.چطوری داداش کنکوریمون؟

sahar
ساعت20:05---2 بهمن 1391
نمیدونستم گاو داری هم داری

اجی محدثه
ساعت18:08---2 بهمن 1391
منم خوشحال میشم گاوم میزایه

تازه ب افتخارش گوساله ی قبلی رو قربونی میکنم


mahdiye
ساعت20:35---1 بهمن 1391
salam
abji kheyli bahali
******************
khanoom bala
esme khanande:morteza pashayi hast


::::خانوم بلا::::
ساعت10:05---30 دی 1391
آجی تو رو خدا اسم خواننده و آهنگ وبت رو بهم بگو .....
تو رو خدا
اگه کسی می دونه بهم بگه.....


خط خطی های عاشقانه
ساعت19:01---28 دی 1391
خدایا این"قسمت"رو کجافرستادی که هروقت نوبت من میشه، میگن "نیست"؟!؟!؟

غمكـــــــــــده
ساعت16:46---28 دی 1391
سلام آبجي جووون ازت واقعا شرمنده مريضم اصلا نميتونم بشينم زياد نميتونم بيام نظر بزارم ببخش بيا واسه آهنگم نظر بذه اگه بد بود عوض كنم

ژیلا
ساعت14:13---28 دی 1391


ژیلا
ساعت14:12---28 دی 1391
گفت با…

عشقت یه جمله بساز

گفتم من با عشقم

. . . ♥ . . .

جمله نمیسازم

دنـیــامــو مـی ســـازم


jigily
ساعت9:14---28 دی 1391
اگه اینجوره من که از تا حالا باید از فروختن گاوام میلیونر شده بودم نمیدونم گاوم چش شده هی پشت سر هم هفت قلو و نه قلو به دنیا میاره

تنهای شیطون
ساعت22:26---27 دی 1391
مبووورکه

sara
ساعت22:18---27 دی 1391
منم کلاً گاوام 5-6تایی زائیدن...

مجید
ساعت22:07---27 دی 1391
شبي كه يارم آمد دلم به آسمان پرواز كرد

راز اين شب ها را مهتاب برايم روشن كرد

قلب عاشقش سفره اي از نور بود

سوار بر نگاه دور يك دوست بود

هر لحظه در نگاه او آهي تازه مي كشيد

هر لحظه در دوري او قلبش دوچندان مي تپيد

تا به حالا خود را اسير عشق نديده بود

گويي كه شيرين او در نگاهش يك پديده بود

اينجا در دنيايي ديگر مرام نامه اي در دل داشت!

حكايت از دردي كه هميشه بر سرش مي پنداشت

دلش آرام مي گرفت وقتي در خانه اش قدم مي زد

در هر گزاره شاد مي شد وقتي در كويش پرسه مي زد


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت20:08---27 دی 1391
امروز معلم عشق گفت :
دو خط موازی هیچگاه به هم نمیرسند !
مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند .
گفتم : من خودم را شکستم پس چرا به او نرسیدم ؟
لبخند تلخی زد و گفت :
شاید او هم به سوی خط دیگری شکسته باشد


natalie
ساعت15:01---27 دی 1391
قضیه چیه
به هر حال یه سر بزن


بنده خاكي
ساعت14:42---27 دی 1391
سلام عزيزم...
اين چه حرفيه اخه تو ميزني؟؟چرا نبايد حرفتو باورنكنم...من به تو حرفت ايمان دارم و هم به خودت اعتماد...
بابت مهربونيات مممنونم... معذرت ميخوام كه اذيت شدي...
منوببخش...
باور كن منظوري نداشتم...
جز دلتنگي و يه دنيا علاقه...


غمكـــــــــــده
ساعت13:08---27 دی 1391

از کودک فال فروش پرسیدم چه میکنی ؟
گفت از حماقت انسان ها تکه نانی در می آورم !
این ها از منی که در امروز خودم مانده ام ، فردایشان را می خواهند …


رفیق همیشگی
ساعت12:21---27 دی 1391
اقا قضیه چیه؟من نفهمیدم دوباره...!!!

مرجان
ساعت11:08---27 دی 1391
هههههههههه تولد گاو های دوقلو که زایید
مبارک فقط حواست باشه هرروز به تعداد
این گاوا اضافه نشه


امیرحسین
ساعت22:33---26 دی 1391
سمت چپ وبم یه چیزی به اسم ورود اعضا هست که نوشته ثبت نام . از اون طریق میتونی عضو بشی . خوشحال میشم اگه عضو بشی . راستی اگه ممکنه روزی یک رای به وبم بده و خبرم کن ، مگه چقدر وقت میگیره ؟
پس منتظرم


مجید
ساعت21:46---26 دی 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااام
آجی خوبی خوشی سلامتی کم پیدای ؟

بابا ول کن آپ رو حال نرم

به خاطرر تو آپم بیا.


استاتيرا
ساعت21:36---26 دی 1391
قرآن !

من شرمنده توام اگر از تو

آواز مرگی ساخته ام

که هر وقت در کوچه مان آوازت بلند میشود

همه از هم میپرسند "

چه کس مرده است؟ "

چه غفلت بزرگی که می پنداریم

خدا تو را برای مردگان ما نازل کرده است .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 26 دی 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.