خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!
   شانس


 دیشب تو رادیو یارو چیز جالب گفت:

من به شانس اعتقاد دارم ول شانس به من اعتقاد نداره!!!



نظرات شما عزیزان:

شبح سیاه
ساعت16:31---11 ارديبهشت 1392
وبلاگ قشنگیه
- مبارکه صاحبش
- حالا مگه من چی گفتم گفتم مبارک خودم؟
- نه نگاهت برق میزد
- برو بابا تو ام
- با همزادت درس صحبت کن پسر
- درس حرف نمی زنم هیچ میزنم تو دهنتم
- مادرت بت تربیت نداده
- برو بابا
- این اراجیفو جلو بقیه نگو زشته
- ای خداااااااااا این همزاده دادی به من؟
- تا دلت بخواد


هانیه
ساعت2:37---14 دی 1391
نیستی گلی؟
منم نیستم


Mohsen
ساعت17:17---12 دی 1391
آخ دمش گرم...
حرف دل منو زده.


Mohsen
ساعت17:17---12 دی 1391
آخ دمش گرم...
حرف دل منو زده.


eli
ساعت19:31---11 دی 1391
سلام آجی پرنسس...خوبی؟خوشی ؟سلامتی؟اوضاع بر وقف مراد هست؟اوفــــــــــــ
چقدر فک زدم...چه خبرا؟کم پیدایی؟به ما سرنمیزنی؟؟آپم بیا جیگر
مطلباتم مثل همیشه کارش درسته...


مجید
ساعت12:50---10 دی 1391
سلام آجی اومدم وبت سر بزنم احوال پرسی کنم
راسی سرعت وبت اومده پایین ببین مال چیه شاید ماله برف های روی صفحس.


اجی محدثه
ساعت12:49---9 دی 1391
اینو خوب اومدی

استاتيرا
ساعت11:52---9 دی 1391
قابلى نداشت

مرسى جوابمو دادى منم با تو موافقم.....

راستى آجيت كه هستم.....؟!؟!

نه؟!؟!!

هرجور راحتي

تو كه هميشه آجي من خواهي موند....

همچنين تو لينك شده ي قلب منى


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت10:29---9 دی 1391
همه ذرات جان پیوسته با دوست / همه اندیشه ام اندیشه اوست



نمی بینم به غیر از دوست اینجا / خدابا این منم یا اوست اینجا . . . ؟
پاسخ: بااااااااتشکر!


استاتيرا
ساعت16:42---8 دی 1391
پاسخ:ممنون گلییییییییییییییییییییی

ژيلا
ساعت14:14---8 دی 1391
خدایا ! دستت را از روی

اسپیس بردار

بس نیست این هــمه

فاصــــــــــــله
پاسخ: آره بسه...زیادی هم هس!


آنـــــــــــــی
ساعت11:39---8 دی 1391
شه شه شه!!!!خواستم امتحان کنم ببینم تو چجوری میخندی!!!!

والا هم من به شانس اعتقاد دارم....هم اون به من....لامصرف(همون لامصب!) به من اعتماد نداره...
پاسخ: هه... ولش کن.بی جنبه س!!!


ساناز
ساعت21:42---7 دی 1391


تنهایی را دوست دارم

بی دعوت می اید

بی منت میماند

بی خبر نمیرود...




پاسخ: ولی من دوستش ندارم... مرسی ساناز جان.


تنها صبور
ساعت21:00---7 دی 1391
حتــــي لـــوك خوش شــــانس هـــــم همـــيــــشه آخـــــرش

تنــــهــايـــي

ســمــــت غـــــروب ميـــــرفت...

با اينــــكه لــــوك بــــود!!!

با اينـــــكه خوش شــــانس بــــود....


پاسخ: هه... آره واقعا!!!


hadi
ساعت20:36---7 دی 1391
سلام....

كوروش: من براي متنفر بودن از كساني كه از من متنفرند وقتي ندارم ، زيرا من گرفتار دوست داشتن كساني هستم كه مرا دوست دارند...

ابجی میشه این اهنگ وبت رو عوض کنی....حالم رو خراب میکنه....
پاسخ: آهنگ دیگه ای مد نظرم نیس آخه...


lev
ساعت18:12---7 دی 1391
سکـوت مـتـלּ سـاده اے اسـت



◄کـہـ هـمـیـشـہـ




پاسخ:آره... با این خییییییییییلی موافقم!!!


احسان
ساعت17:14---7 دی 1391
عجب ...پاسخ: بعــــله!!!

sadegh
ساعت16:57---7 دی 1391



در کنج خوش خیالی خویش آرام گرفته ام.....























یاد تو همچون نسیم شبان گاهان بر روحم می خزد...























و مرا در بر گرفته....























و اما من می خواهم که گم شوم.....























در این آرامش مخملین....























دنبالم نگردید!....























گم گشته ای پیدایم!....











......................



پاسخ: ممنون ...


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت16:29---7 دی 1391
عشق یعنی در اوج عصبانیت

وقتی می خوای نفرینش کنی

ناخودآگاه دعاش کنی...

areپاسخ: خیلی جمله ی قشنگی بود... خواهش میکنم داداشی.


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت16:27---7 دی 1391
عشق یعنی در اوج عصبانیت
وقتی می خوای نفرینش کنی
ناخودآگاه دعاش کنی...
are are aji vaghean hamintore mamnoon mamnoon az lotfet aji


sara
ساعت15:25---7 دی 1391
در مورده من صادقه..!
پاسخ: نگو اینجو آجی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهپنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.