خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!
   ریاضی


 افکارم این روز ها موج سینوسی برمیدارد!در یک معادله ی بدون مجهول گیر کرده ام!

هیچ جور به جواب نمیرسد!

انگار که بدجوری توی ریاضیات غرق شدم...!!!



نظرات شما عزیزان:

آنیتا
ساعت20:06---21 آذر 1391
خب....اینم از شورش امروز....امر دیگه ای نیس فرمانده؟؟؟؟پس با اجازه....
پاسخ: ای فدااااااااااااای شورشت!!! مرامتو عشقه... عزت زیاد!!!!!:دی


سایه
ساعت9:40---20 آذر 1391
سلام عزیزم ، خواستی نظرم رو در مورد مطالبت بگم به نظرم خیلی خوبه ، بعضی نوشته ها هست که آدم از خوندنش خسته میشه ولی مطالب تو اینجوری نیست و این یعنی عالی

lev
ساعت21:17---17 آذر 1391
يوسف مى دانست تمام درها بسته هستند اما بخاطر خداو به اميد او حتي به سوي درهاي بسته دويد و تمام درهاي بسته برايش بازشد...

\"اگر تمام درهاي دنيا هم برويت بسته شدند دنبال درهاي بسته بدو چون خداي تو و يوسف يكيست\".


ژیلا
ساعت1:21---16 آذر 1391
به سلامتی اونایی که هزارتا خاطــــــــــــــــرخواه دارن



ولی دلشون گیرِ یه بــــــــــــــــــــــــی معرفته !
پاسخ: به افتخارشون...


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت22:26---15 آذر 1391
لایک ....



زندگیمون شده ریاضیات ....



جبر و احتمال و هندسه ی حادثه ها ...
پاسخ: خوب گفتی... اره...


بنده خاكي
ساعت22:06---15 آذر 1391
بهار:



متاسفانه تصادف كرده...

حالشم زياد خوب نيست...

تا الان ك بهوش نيومده..

من حالم خوب نيست...

دارم ديوونه ميشم...اون بهترين دوستم بود...مثل يه خواهر...

شايد اگه من ميرفتم اون ور خيابوون الان اون رو تخت بيمارستان نبود...






پاسخ: وای... خدا کنه زود به هوش بیاد...:( منم نگرانم!


داداش سعید
ساعت20:49---15 آذر 1391
کاش میشد

کاش میشد برگردم به دوران قبل

زمانی که گرفتاری نبود

همش شادی بود

بزرگترین غصم مشق شبم بود

کاش میشد برگردم به اون روزا
پاسخ: نه داداش! فقط بگو کاش قدرت داشته باشم از پس همین زندگی بربیام... همین


ساعت19:11---15 آذر 1391
alan vaze bishtariya hamine
پاسخ: چی بگم ...؟!!!


همراز
ساعت11:24---15 آذر 1391
درود

دفتر گروه رو يكي دو هفته ديگه ميام ميگيرم

وب بچه ها تازه تاسيسه!چيز خاصي توش نيست

وقت شد،هر چه زودتر بهش رسيدگي ميكنم،آدرس ميدم ،بايد بياي برام نظر بذاري!!!

اين قضيه رياضي رو هم درست نفهميدم چي شده،پس با اجازه نظر نميدم!

بدرودپاسخ: سلام. عمرا...من بهت نمیدم!!!! باوشه.میام... حالا نه که واسه بقیش نظرتو گفتی!!!! بازم میسی دوسکی☻


داداش محمد
ساعت10:51---15 آذر 1391
سلام خوبی؟

فعلا اونی که تو ریاضی غرق شده منم!

این ترم دو تا ریاضی دوتا فیزیک، ترم بعد دو تاریاضی یه فیزیک یه آز فیزیک، ترم3 ریاضی مهندسی، محاسبات عددی(فقط اسمش فرق میکنه همون ریاضیه!)و... خلاصه کل 8 ترم ریاضی رو داریم!منم که کلا ریاضیم ضعیفه!

در ضمن من بی معرفتم؟ کی دممو گذاشتم رو کولم؟ اصلا دم دارم من؟؟؟!!!

مرسی که میای

موفقیت باشی

بای تا های
پاسخ: اوه اوه... فک کن دیگه من دلم واست سوخت!!!!چقددد ریاضی!!!!!!!!!!!!


kimia
ساعت23:43---14 آذر 1391
از تو میگذرم بی آنکه دیگر تو را ببینم ،



از تو میگذرم بی آنکه خاطره ای را از تو بر



دوش بکشم ،



نمیخواهم دیگر طعمی را از عشق بچشم.



از تو میگذرم ، تویی که گذشتی از همه چیز ،



این را هم فراموش میکنم ، جای من در اینجا



نیست!
پاسخ: مرسی کیمیا جونی.....


nima
ساعت22:23---14 آذر 1391
سلام اجی خوبی یه سوال.....!!

این ریاضی اخرش کجا میرسه؟؟؟؟

من که تا حالا خدا وکیلی چیزی از ریاضی یاد نگرفتم و از درس ریاضی متنفرم
پاسخ: ای خدا...خوبه یکی حرف مارو فهمید!!! منم120% باهات موافقم داداش. منم همینطور!! چیه آخه؟؟؟؟!!!!!!!!!


nima
ساعت22:20---14 آذر 1391
ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ





” ﺑﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ ”





ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺗﺮﮎ ﻧﮑﻦ





ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﯽ،





ﭼﻪ ﺩﺭﺩ ﺑﺪﯼ ﺍﺳﺖ…





ﭘﯿﺮ ﺷﺪﻥ ﺩﺭ ﺧﻢ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎﯼ





ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ…
پاسخ: ☺☺☻☻


نسترن
ساعت22:17---14 آذر 1391
ریاضی خیلی خوب و آرامش بخشه آخه من همیشه سرکلاس ریاضی خوابم

اجی محدثه
ساعت20:17---14 آذر 1391
اول بگم امین درادامه ی دعای خیرت واسه لوکس بلاگ
بعدم اجی ایشاله مال تو اینشکلی نیست الالخصوص ماله خودم والا میزنم از وسط دونصفش میکنم....
اهان راستی اجی پناه برخدا این عکس چشم خودمو که گذاشتم رو کامنتمارسموندم بخدا
چقد بد میندازه و خودم نمیدونستم


NoBoDY
ساعت20:00---14 آذر 1391
3 ta coment haghghe in hame post booooooooooood!!!!!"!!!!!!???

bazam merC. ye princess ke bishtar nadarim


اجی محدثه
ساعت19:16---14 آذر 1391
مرده شور این ریاضی رو ببرن که من هیچوقت ازش سردرنیاووردمپاسخ: دقیقااااااااااا هدف این ریاضی چیه؟!!!درگیر کردن ما!!!!؟؟؟

اجی محدثه
ساعت18:48---14 آذر 1391
ابجی جون سلام قربونت بشم بخدا اومدم کلی هم نوشتم ای مرده شور این نت اینجار و ببرن ارسال نشدهحتما ببخش توروخدا

الان اپم حتما بیا

پاسخ: اماااااااااااان از دست این لوکس...خدا از سر تقصیراتش نگذره... بگو آمین!


NoBoDY
ساعت18:14---14 آذر 1391
beGGoo HaLlesH KoNaM پاسخ: حالا نمیخواد ریاضی دان شی!!!! شه شه شه شه!!!!

roz meshki
ساعت18:03---14 آذر 1391


رفیق همیشگی
ساعت17:52---14 آذر 1391
شاید صورت مساله را اشتباه نوشتی...؟!

هیچ مساله ای بی جواب نیس.پاسخ: صرت مساله خودمم...موندم چیکار کنم باهاش!!!


Mahan
ساعت15:58---14 آذر 1391
قهر که می کنی



بی حواس ترین آدم روی زمین می شوم



آنقدر که



دست نوشته هایم را توی یخچال پیدا می کنم



بشقاب غذای دست نخورده ام را در کتابخانه . . .پاسخ:......خیلی قشنگ بووووووووووووووووووووود معرکهههههههههههههههه♥


بنده خاكي
ساعت15:15---14 آذر 1391
سه شرط ادم رو عزيز ميكنه:

1









2









3





















دنبال چي مي گردي؟؟

بدون شرط عزيزي..
پاسخ: فدااااااااااات عزیزی از خودته...☺


مرجان
ساعت15:07---14 آذر 1391
قربونت یکمم برو تو تجربیات و ادبیات و بقیه چیزا. بیست بید
پاسخ: گیر کردم آخه...مگر همه میدونن منو ریاضی؟!!!!!!!!!ووووووووویییییییی!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 14 آذر 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.