خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!

نمیدونم این عنکبوت ها چجور امکاناتی دارن که

اینجوری به جاهای غیر قابل نفوذ میرن!!!

آخه چند وقته مغزم بدجوری تار عنکبوت زده...!



نظرات شما عزیزان:

داداش کوچیکه
ساعت3:24---23 آبان 1391
سلام

یکی از دست نوشته هام هدیش میکنم به شما عزیزم امید وارم خوشت بیاد

زمانه را چه شده است



مردم چرا اینگونه اند



یاد روزهای قشنگ به خیر



روزهای که ندیده ایم



فقط آوازه اش شنیده ام



بابا بزرگ وقتی از قدیما میگه



از اون همه شادیو



معرفتو عشق آدما میگه



آدم دلش میسوزه



بیچاره دل من



طفلکی قلب شکسته ی تو



همه دنبال تکیه گاه عاطفین



اما کدوم تکیه گاه



کدوم آدم سربراه



آهای آدما



به خدا همه لایق محبتیم



اگه دوست داریم همدیگرو



خوبه که جون برای هم فدا کنیم



نکه همدیگروواسه هوس فداکنیمپاسخ: واااااای مرسی داداشی ♥ خیلی خیلی دوس دارم☻


sara
ساعت20:46---12 آبان 1391
در تار عنکبوتی گیر کرده ام که عنکبوتش سیر است.

نه میتوانم پرواز کنم...

نه بمیرم........
پاسخ: قشنگ گفتی سارا گلی☻


افشین
ساعت18:32---4 آبان 1391
عنکبوت به جاهای غیر ممکن نمیره بلکه اونجا ها عنکبوتو به طرف خودشون میکشن
پاسخ: اینم یه نظریه...شاید!


مرجان
ساعت9:26---2 آبان 1391
هه اتفاقا منم همین احساس و چند روزه دارم

ولی خب کم کم دارم از شرشون خلاص میشم تو هم سعی کن از بین ببریشون ...هه هه هه
شه شه شه...جدا؟پس عنکبوتا تا اونجا هم پیش رفتن؟عجب جونورایین!!!!


sajjad
ساعت8:20---2 آبان 1391
خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد

خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد

آغاز کسی باش که پایان تو باشد. پاسخ:بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم .باشد که نباشیم و بدانند که بودیم ... مرسی که سر زدی


ساعت23:00---1 آبان 1391
....................................................................................................... مرسی دوست سایلنتم!!!!

رفیق همیشگی
ساعت17:49---1 آبان 1391
چرااااا؟پاسخ: والا هنوز نفهمیدم عواقب کدومه!!!! زندگی؟ کنکور؟ مدرسه فضولی عنکبوتا نبستن در مغزم؟ خلاصه فعلا درگیرشم!!!

sajjad
ساعت17:13---1 آبان 1391
salam webe shoma ham Allii bood khoshhal misham belinki
پاسخ: حتما:-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.